تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مرداد 1403 - 2:24
کد خبر : 760687

چرا ایرانی‌ها باید جای مسکو و سن پترزبورگ به سوچی روسیه سفر کنند؟

چرا ایرانی‌ها باید جای مسکو و سن پترزبورگ به سوچی روسیه سفر کنند؟

اگر حس و حال سفر دارید کوله بار سفر را جمع کنید و راهی سوچی شوید. قطعاً شما هم مصرع زیبای شعر سعدی را شنیده‌اید که می‌گوید بسیار سفر باید رفت تا پخته شود خامی و این مصرع به تاثیرات مثبت سفر اشاره می‌کند. زندگی همانند کتابی است که هر روز یک صفحه از آن

اگر حس و حال سفر دارید کوله بار سفر را جمع کنید و راهی سوچی شوید. قطعاً شما هم مصرع زیبای شعر سعدی را شنیده‌اید که می‌گوید بسیار سفر باید رفت تا پخته شود خامی و این مصرع به تاثیرات مثبت سفر اشاره می‌کند. زندگی همانند کتابی است که هر روز یک صفحه از آن را ورق می‌زنیم. سفر نیز جزو صفحاتی زیبا از یک کتاب جامع است که با تصاویری شگفت‌انگیز توجه مخاطب را جلب می‌کند.

قطعاً هیچ کسی دوست ندارد که تمامی صفحات کتاب زندگیش بدون هیچ نقش و نگاری و بسیار ساده و بی‌روح نوشته شود. پس اگر حس و حال سفر دارید و خسته از دغدغه‌های زندگی هستید، می‌توانید سفر به سوچی را برای تجربه سفری به یاد ماندنی انتخاب کنید. سوچی پر از جاذبه‌های شگفت انگیزی است که مشابه آن را در هیچ یک از کشورهای جهان نمی‌توان یافت.

دلیل محبوبیت سوچی برای گردشگران خارجی

برای شروع دوباره در زندگی پس از پشت سر گذاشتن خستگی‌ها و مشغله‌های زیاد باید با یک محیط جدید با فرهنگ و آداب و رسوم متفاوت آشنا شد. آشنایی با آدم‌هایی که فرهنگ‌های متفاوت دارند و غذاهای متفاوتی می‌خورند با باورهای عجیب، بسیار جذاب است. بیشتر افرادی که علاقمند به سفرهای اروپایی هستند روسیه را برای گشت و گذار و تفریح انتخاب می‌کنند.

تمامی شهرهای روسیه از مسکو تا سن پترزبورگ همگی جذابیت‌های خاص خود را دارند. شاید برای شما هم جالب باشد که چرا در بین تمامی شهرهای زیبای روسیه، باید سفر به سوچی را انتخاب کرد؟

سوچی یکی از زیباترین شهرهای ساحلی روسیه است که در فصل تابستان به عنوان یک مقصد گردشگری مسافران زیادی را برای تماشای زیبایی‌های خود دعوت می‌کند. قدم گذاشتن در ساحل دریای سیاه لحظه‌های فراموش نشدنی برای شما گردشگران عزیز به ارمغان میاورد. اگر برای سفر در تابستان به دنبال یکی از شهرهای زیبای روسیه هستید که تمام توقعات شما را از سفر برآورده سازد، قطعاً این شهر خوش آب و هوا بهترین خواهد بود. همراه با تور سوچی نهال گشت، مجری مستقیم تورهای روسیه هفتگی می‌توانید به این منطقه از روسیه سفر کرده و خاطرات شور و شیرینی برای خود خلق کنید.

بهترین زمان سفر به سوچی

مگر می‌شود با شروع فصل تابستان لذت تماشای پایتخت تابستانی روسیه یعنی سوچی را از دست داد. این شهر زیبا که در میانه دریای سیاه قرار گرفته تاریخ غنی و پیچیده‌ای دارد. تنوع فرهنگ این شهر به سبب وجود فرهنگ و تمدن‌های بسیار مختلفی است که در طول تاریخ در آن قدم گذاشته‌اند. بهترین زمان سفر به سوچی شروع ماه خرداد تا اوایل شهریور است. برخلاف بسیاری از شهرهای روسیه که با شروع فصل تابستان گرم می‌شوند آب و هوای سوچی در تابستان دلپذیر خواهد بود.

تفریحات ساحلی باعث می‌شود تا تابستان‌های سوچی بسیار لذت بخش باشد. میانگین دمای روزانه سوچی در تابستان ۲۴ درجه و شب‌های آن با دمای میانگین ۱۶ درجه خنک و دلچسب است. با تور سوچی روسیه می‌توانید تابستان همین امسال به سوچی سفر کرده و تمامی جاذبه‌های جادویی این شهر را از نزدیک مشاهده کنید.

پارک آبی آکوالو

پارک آبی آکوالو یکی از زیباترین پارک‌های آبی جهان است که در خارج شهر سوچی به سمت گلنژیک قرار دارد. این پارک آبی محبوب در تمام طول سال میزبان شما گردشگران عزیز است. می‌توانید از تمامی جاذبه‌های منحصر به فرد این پارک آبی با کمترین هزینه بهره‌مند شوید. سرسره‌های متنوع این شهر با طول ۵۰ تا ۱۱۰ متر هیجان بسیار زیادی دارند. شاید هدف بسیاری از افراد از سفر به سوچی تماشای جاذبه‌های تاریخی یا فرهنگی این منطقه باشد؛ اما می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری چون پارک آبی آکوالو نیز دیدن کنید.

باغ گیاه شناسی Arboretum

باغ گیاه شناسی Arboretum یکی از زیباترین جاذبه‌های منحصر به فرد سوچی است. بهترین گیاهان کمیاب را می‌توانید در این باغ زیبا و باشکوه مشاهده کنید. این باغ رویایی در مرکز شهر سوچی با بیش از ۱۸۰۰ گونه از گیاهان مختلف میزبان شما گردشگران عزیز است.

شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که در هر بخش آن می‌توان پوشش‌های گیاهی منطقه‌های مختلف را مشاهده کرد. این پارک زیبا و باشکوه به دلیل قرار گرفتن در دامنه یک تپه چشم انداز بسیار زیبایی دارد. تماشای حیواناتی همچون پلیکان، راکون، طاووس و شترمرغ زیبایی‌های این باغ را با شکوه‌تر می‌کند.

بندر سی پورت

مگر می‌شود سفر به سوچی مقصد شما باشد و به تماشای بندر سی پورت نروید. این بندر یک مجموعه بسیار زیبا و تماشایی از ساختمان‌هایی با معماری خاص به سبک دوران استانیلیست است. در رستوران‌های این بندر می‌توانید طعم غذاهای محلی و سنتی آن را بچشید.

تجربه تورهای کروز این بندر را هرگز فراموش نخواهید کرد. اگر علاقمند به تاریخ و معماری باستانی هستید، بدون شک معماری این مجموعه با گنبدهای زیبا و ستون‌های مجلل برای شما بسیار خاص و دیدنی است. در قلب این بندر زیبا تالار کنسرت فستیوال و پارک دریایی Mayak با معماری شگفت‌انگیزی خودنمایی می‌کنند.

خیابان ناواکینسکایا

قدم زدن در خیابان ناواکینسکایا یکی از لذت بخش‌ترین لحظات سفر به سوچی است. این خیابان زیبا و تماشایی مخصوص عابر پیاده طراحی شده و از ایستگاه قطار تا دریا امتداد دارد. در این خیابان رستوران‌های مدرن و مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید از غذاهای خوشمزه رستوران‌های آن لذت ببرید.

خیابان ناواکینسکایا در زمان بازی‌های المپیک به پیاده راه تبدیل شد و هم اکنون به عنوان یادبود برگزاری المپیک همچنان حلقه‌های المپیک در گوشه‌ای از آن نصب هستند. حتی در قسمت‌های مختلف این خیابان می‌توانید تندیس‌هایی زیبا و البته عجیب هنرمندان محلی سوچی را مشاهده کنید. به همراه تور سوچی ۱۴۰۳ به روسیه سفر کنید و تجربه لذت پیاده‌روی در خیابان ناواکینسکایا را از دست ندهید.

سفر با پکیج‌های آماده نهال گشت

نهال گشت به عنوان مجری مستقیم تورهای روسیه، طبق تجربه خود در اجرای این تورها پکیج‌های گروهی را در نظر گرفته است. با این پکیج‌ها هم در طبیعت کوهستانی و جنگلی سوچی اقامت خواهید داشت و هم ساحل‌های زنده این شهر اقامت می‌کنید. برای دریافت مشاوره قبل از سفر می‌توانید با شماره ۹۱۰۰۸۱۱۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین اطلاعات درباره سایر تورهای گردشگری را می‌توانید در سایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.