تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1402 - 0:32
کد خبر : 760623

هتل های بین المللی مشهد برای مسافران خارجی

هتل های بین المللی مشهد برای مسافران خارجی

مشهد هر ساله میزبان مسافران بسیاری از سراسر ایران و کشورهای همسایه است که با اهداف زیارتی و تفریحی وارد این شهر می‌شوند. خب، طبیعی است که هتل‌های زیادی در این کلانشهر وجود داشته باشد. هتل های مشهد از اقتصادی و ارزان تا متوسط و لوکس رده‌بندی شدند. اگر قصدتان رزرو هتل مشهد است و

مشهد هر ساله میزبان مسافران بسیاری از سراسر ایران و کشورهای همسایه است که با اهداف زیارتی و تفریحی وارد این شهر می‌شوند. خب، طبیعی است که هتل‌های زیادی در این کلانشهر وجود داشته باشد. هتل های مشهد از اقتصادی و ارزان تا متوسط و لوکس رده‌بندی شدند. اگر قصدتان رزرو هتل مشهد است و می‌خواهید با هتل‌های لوکس و بین‌المللی این شهر آشنا شوید، این مطلب کوتاه را بخوانید. در اینجا هتل‌های بین‌المللی مشهد را معرفی کرده‌ایم.

هتل بین المللی قصر مشهد

یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد، هتل قصر نام دارد. در این هتل همه چیز از کادر پذیرایی گرفته تا چیدمان و تجهیزات موجود در اتاق‌ها با بهترین هتل‌های بین‌المللی قابل مقایسه است. پس با افتخار می‌توانید آن را به یک مسافر خارجی معرفی کنید و خودتان هم اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز را در آن تجربه خواهید کرد.

https://www.snapptrip.com/

 

امکانات هتل قصر مشهد

هتل قصر طلایی ۲۲۰ اتاق و سوئیت با وسایل و امکانات مجهز از جمله تلویزیون، یخچال، سیستم‌ IPTV و … دارد. به جرأت می‌توانیم این مکان را به‌عنوان تاپ‌ترین هتل در میان هتل های مشهد معرفی کنیم. در هتل قصر رستوران و کافی‌شاپ‌های سطح بالایی با منوی غذایی متنوع وجود دارد. از طرفی وجود باشگاه‌های بدنسازی، سالن ماساژ، حمام سنتی، استخر، سونا، سالن‌های بازی، فروشگاه و ….. ساعات مفرحی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پرسنل خدماتی این هتل همگی آموزش‌دیده و باسابقه هستند.

برای رفتن به هتل قصر مشهد به خیابان امام رضا بروید. ساختمان ۱۲ طبقه و معماری مجلل هتل قصر در این خیابان خودنمایی می‌کند.

هتل درویشی مشهد

وقتی به خیابان امام رضای مشهد قدم می‌گذارید، بیشتر از هرچیزی ساختمان‌های بلندبالا و لوکس توجه شما را به خودشان جلب می‌کنند. هتل درویشی مشهد هم در این خیابان قرار دارد. هتلی در ۲۵ طبقه که از تمامی ساختمان‌های خیابان امام رضا مرتفع‌تر است. اما فقط ارتفاع نیست که هتل درویشی را برجسته می‌کند؛ بلکه امکانات و خدمات در سطح بین‌المللی، آن را به انتخاب اول مسافران خارجی تبدیل کرده است.

امکانات هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از جدیدترین هتل های مشهد به حساب می‌آید. علی‌رغم جدیدالتأسیس بودن، در اکثر ایام سال، اتاق‌های هتل درویشی مشهد رزرو شده و ظرفیت آن تکمیل است. از جمله امکانات این هتل بین‌المللی می‌توانیم به اتاق‌های مجهز به وسایل موردنیاز مثل یخچال، تلویزیون، تخت‌خواب‌های راحت، صندوق امانات و همچنین سایر بخش‌ها مانند استخر، سونای خشک و بخار، اتاق اسپا و ماساژ، سالن کنفرانس و … اشاره کنیم.

از طرفی رستوران های هتل درویشی مشهد هم ویژگی‌های متمایزی دارند. مجموعه رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل دریشی در نقاط مختلف هتل (رستوران روباز در روف گاردن، رستوران ارغوان در طبقه ۱۴، رستوران آتریوم در لابی و فست فود فیروزه در طبقه منفی یک) قرار دارند. مسلما لذت غذا خوردن در رستوران فضای باز این هتل، کنار برکه آب و زیر درخت نخل را در کمتر جایی تجربه خواهید کرد.

هتل بین المللی هما مشهد

یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل های مشهد، متعلق به برند هما است. این گروه هتلداری تاکنون ۵ هتل بین‌المللی تأسیس کردند که دو مورد آنها در مشهد و سه مورد دیگر در بندرعباس، تهران و شیراز قرار دارند. ویژگی‌ای که هتل‌های هما را از بقیه متمایز می‌کند، موقعیت جغرافیایی آنهاست. یعنی هر ۵ هتل هما علاوه بر قرارگرفتن در مرکز شهر، در فضای سرسبز و بزرگی ساخته می‌شوند و این ویژگی باعث می‌شود که مهمانان هتل نه فقط برای استراحت بلکه برای گذران لحظات آرامش‌بخش هم این هتل را بپسندند. از طرفی امکانات هتل هما این پکیج را کامل کرده و لحظات مفرح و سرگرم‌کننده‌ای را برای مهمانان فراهم می‌کند.

امکانات آدرس هتل هما مشهد

هتل هما ۱ مشهد در بلوار احمدآباد، تقاطع احمدآباد و کلاهدوز واقع شده است و امکاناتی از جمله اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس، سالن ماساژ، جکوزی و سونا، سالن‌های غذاخوری، ترانسفر فرودگاهی، سالن آمفی‌تئاتر و … دارد.

هتل هما ۲ مشهد در میدان جانباز، چهارراه خیام، بلوار اخوان ثالث قرار گرفته است و امکاناتی پارکینگ، آسانسور، کافی‌شاپ، تجهیزات برگزاری جلسات کاری، صبحانه رایگان، رستوران، روم‌سرویس، تاکسی سرویس، استخر و سونای خشک و بخار، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان و … دارد.

هتل کوثر ناب مشهد

وقتی صحبت از لوکس‌ترین هتل های مشهد باشد، قطعا نام هتل کوثر ناب را هم باید به میان آورد. البته این هتل هم بین‌المللی است و معرفی آن در این مقاله کاملا بجاست. این هتل ۵ ستاره تمام امکانات یک هتل در سطح بین‌المللی را دارد و برهمین اساس انتخاب اول برای رزرو هتل مشهد است.

امکانات هتل کوثر ناب

پیش از هرچیز به بزرگ بودن هتل کوثر ناب اشاره می‌کنیم. این هتل معماری خوش‌نقشه‌ای دارد و علاوه بر اتاق‌‌های متعدد برای گنجایش مهمانان بیشتر، فضاهای تفریحی و رفاهی متعددی هم دارد. جالب است بدانید بعضی از سوئیت‌های هتل کوثر ظرفیت ۶ تا ۸ نفر را هم دارند که این امکان در کمتر هتلی یافت می‌شود.

از دیگر امکانات هتل کوثر ناب می‌توانیم به مجموعه پذیرایی مجهز این هتل شامل روف گاردن، رستوران گردان و رستوران سنتی آن اشاره کنیم. از طرفی امکانات دیگری همچون سالن‌های بازی مجهز به کنسول‌های پیشرفته، اینترنت رایگان، ماشین لباسشویی، صندوق امانات و … اقامتی مفرح و راحت را برای مهمانان فراهم می‌کنند.

رزرو آسان و سریع هتل در اسنپ تریپ

مسلما یکی از مهم‌ترین اقدامات پیش از سفرهای داخلی و خارجی، رزرو هتل است؛ اما رزرو هتل مشهد یک فرق اساسی با سایر مقاصد گردشگری دارد؛ این شهر تقریبا در تمام فصول میزبان مسافران زیادی است؛ به خصوص در ایام تعطیلات و مناسبت‌های مذهبی، ظرفیت هتل های مشهد خیلی زود تکمیل می‌شود؛ اما نگران نباشید تا اسنپ تریپ را دارید، پیدا کردن بهترین اقامتگاه و رزرو آن اصلا کار دشواری نیست. این آژانس مسافرتی تقریبا با تمام هتل‌های کشور و خارج از کشور همکاری دارد و پیدا کردن مکان اقامتی از این طریق سایت این آژانس به راحتی آب خوردن است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.