تاریخ انتشار : جمعه 20 آبان 1401 - 11:23
کد خبر : 653629

۲ تا از جدید ترین هتل های مشهد را بشناسید

۲ تا از جدید ترین هتل های مشهد را بشناسید

هتل های مشهد جزو بهترین هتل های ایران هستند؛ بخصوص جدیدترین هتل های مشهد که امکانات لوکس و خدمات مطلوبی دارند.

همیشه جدیدترین‌ها جذابیت بیشتری دارند! در کل هتل های مشهد یکی از دیگری جذاب‌تر است و در راستای رقابت با هم، سعی در بهبود عملکرد و امکاناتشان دارند. اگر دوست دارید جدیدترین هتل های مشهد را بشناسید نباید این مقاله را از دست بدهید! می‌خواهیم در این مطلب درباره دو هتل تازه‌ساز در مشهد صحبت کنیم که امکانات و خدمات لوکسی را ارائه می‌دهند…

هتل ضیافت الزهرا مشهد

یکی از هتل های لوکس مشهد هتل ضیافت الزهرا است. فقط افرادی که وارد این هتل ۵ ستاره نوساز شده‌اند عمق زیبایی آن را درک می‌کنند. هتلی بسیار جذاب با دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی. یک هتل مجلل با وسایل جدید و نو که هر مسافری را جذب خود می‌کند. این هتل در زمستان ۱۴۰۰ افتتاح شد. هتل ضیافت الزهرا مشهد دقیقا در خیابان نواب صفوی واقع شده و دارای ۱۴۵ اتاق در ۶ طبقه است.

این واحدها شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته رویال، اتاق دو تخته لوکس، سوئیت یک خوابه دو تخته سلام، سوئیت رویال چهار تخته سلام است. معمولا سوئیت‌های سلام ظرفیت ۲ نفر اضافه را دارا هستند. برخی از این اتاق‌ها چشم‌اندازی رویایی به بارگاه امام هشتم دارند. امکانات داخلی اتاق‌های هتل ضیافت الزهرا مشهد شامل حمام، صبحانه رایگان، اینترنت وای فای پرسرعت، تلویزیون، لوازم بهداشتی، مراقبت شخصی، کیت قهوه، جعبه دستمال کاغذی و مبلمان راحتی است.

اتاق 3 تخته در هتل ضیافت الزهرا مشهد

از جمله ویژگی‌های هتل ضیافت الزهرا مشهد مجاورت با حرم، جاهای تاریخی و دیدنی شهر مشهد مانند: خانه تاریخی داروغه، موزه آستان قدس رضوی، موزه مردم شناسی و خانه تاریخی توکلی است. همچنین اگر به خرید و گشت و گذار در بازار علاقه دارید، می‌توانید سری به بازار عباسقلی خان بزنید که ۸ دقیقه با هتل فاصله دارد.

باید بدانید هتل ضیافت الزهرا مشهد یکی از هتل های ۵ ستاره ممتاز بوده و خدمات رفاهی و امکانات اقامتی در بالاترین سطح کیفی به میهمانان ارائه می‌شود. در کل این هتل دارای ۵ طبقه اقامتی، ۱ طبقه رستوران، ۱ طبقه استخر و ۳ طبقه پارکینگ است! هتلی که دارای رستوران، کافی شاپ، استخر، پارکینگ، سالن ورزشی، مرکز خرید، رستوران بام، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت و… به صورت یکجا است.

هتل ضیافت الزهرا، ۲ رستوران دارد که هر یک از آنها با ظرفیت‌های مشخص و طراحی بسیار زیبا آماده پذیرایی از میهمانان هستند. در منوی رستوران‌های هتل ضیافت الزهرا مشهد هر چه دلتان بخواهد هست. غذاهایی بسیار باکیفیت با طعمی باورنکردنی! روف گاردن هتل ضیافت الزهرا مشرف به صحن نواب حرم مطهر رضوی است. این قسمت فضای روباز داشته و میهمانان می‌توانند از تخت و آلاچیق روف گاردن استفاده کنند.

کافی شاپ هتل ضیافت الزهرا در نیم طبقه روی همکف قرار دارد و منویی جذاب از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه را برای شما سرو می‌کند. سالن همایش هتل ضیافت الزهرا مشهد مناسب برگزاری جلسات و مراسم‌های شما بوده که در طبقه اول و در مجاورت رستوران‌های هتل واقع شده است. مجموعه آبی هتل ضیافت الزهرا مشهد نیز دارای چندین بخش به صورت خصوصی و عمومی بوده که شامل استخر، سونا، جکوزی و کافی شاپ است.

این مجموعه آبی در تمامی ایام هفته به صورت ۲۴ ساعت آماده ارائه خدمات بوده و دارای سالن‌های مختلف گروهی، خانوادگی و خصوصی است. استخر و سایر امکانات آبی هتل در طبقه منفی ۳ و در مجاورت یکی از طبقات پارکینگ قرار دارند. باید بدانید پارکینگ هتل ضیافت الزهرا رایگان است! این هتل مجلل و زیبا دارای یک پارکینگ بزرگ است که ۳ طبقه ۱-، ۲- و ۳- را در برگرفته و به اندازه کافی جا برای پارک خودرو میهمانان دارد.

هتل رضوان مشهد

نمای بیرون هتل رضوان مشهد

برای رزرو هتل در مشهد هتل رضوان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل زیبا در خیابان شیرازی قرار گرفته و بسیار به حرم نزدیک است. هتل نوساز رضوان در سال ۱۴۰۰ تاسیس شد. موقعیت مکانی این هتل فوق‌العاده عالی است! باید بدانید از هتل رضوان مشهد تا حرم فقط ۷۰۰ متر فاصله است؛ یعنی اگر بخواهید این مسیر را پیاده روی کنید حدود ۱۰ دقیقه و با اتومبیل شخصی تقریبا ۵ دقیقه در راه هستید. از این رو در هر ساعتی از شبانه روز قادرید برای زیارت به حرم امام رضا بروید.

علاوه بر این هتل رضوان مشهد به جاذبه‌های گردشگری شهر، اماکن تاریخی و مراکز خرید نیز نزدیک است. برای مثال با رزرو این هتل می‌توانید به سادگی از موزه آستان قدس رضوی، موزه ظروف، موزه تمبر، پارک میرزا کوچک خان، باغ خونی، کلیسا مسروپ مقدس، موزه اسکناس و سکه، موزه مردم شناسی، موزه نجوم و ساعت، خانه ملک و… دیدن کنید. همچنین با کمک مترو به راحتی می‌توانید خودتان را به کوهسنگی، مناطق ییلاقی و سرسبز طرقبه و شاندیز برسانید!

در کنار تمامی این ویژگی‌های عالی باید خدمات رفاهی اطراف هتل هم اشاره کنیم! نظیر آنها نانوایی، داروخانه، بیمارستان، بانک، پمپ بنزین، رستوران، ایستگاه اتوبوس، ایستگاه مترو و خطوط بی‌آرتی است. از طرفی هتل رضوان دسترسی خوبی به فرودگاه مشهد و راه آهن دارد. از این که بگذریم باید به واحدهای اقامتی لوکس هتل اشاره کنیم.

اتاق 2 تخته هتل رضوان مشهد

این هتل دارای ۱۰۰ واحداقامتی مدرن بوده و آپارتمان‌های زیبایی برای اقامت دارد. واحدهای اقامتی هتل رضوان از نظر متراژ با هم متفاوت هستند. این هتل دارای اتاق‌های دوتخته، سه تخته، چهارتخته، سوئیت و آپارتمان‌های جادار و زیبا است. اکثر اتاق‌های هتل دلباز بوده و ویو خوبی به حرم مطهر امام رضا دارد. از قلم نیفتد که هتل رضوان مشهد دارای خدمات و امکانات رفاهی مناسبی نیز هست.

رستوران ایرانی، کافی‌شاپ و فست فود برای صرف وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌های خوشمزه در اختیار شما قرار می‌گیرد. رستوران‌های لیلیوم و آندریا با منویی جذاب از غذاهای ایرانی و عربی منتظر شما هستند. کافی شاپ هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته باز است تا انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را در فضایی دلنشین به شما عزیزان ارائه دهد. همچنین در طول اقامت در هتل رضوان می‌توانید از اینترنت پرسرعت بی‌سیم بهره‌مند شوید.

از دیگر امکانات هتل رضوان مشهد باید به سالن همایش و اجتماعات، کمد لباس، پاور سوئیچ، آب رایگان، صندوق امانات، مینی بار با هزینه، تلویزیون در اتاق، تلفن در اتاق، سشوار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق و وسایل بهداشتی در اتاق اشاره کرد. برای رسیدن به این هتل نیاز به آدرس دقیق دارید؛ آدرس هتل رضوان؛ خراسان رضوی، مشهد، خیابان شیرازی ۵، کوچه صاحبکار، بین شارستان ۹ و ۱۱، هتل مجلل رضوان مشهد.

رزرو آنلاین جدیدترین هتل های مشهد

برای اطلاع از قیمت هتل های مشهد پیشنهاد می‌کنیم وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید و بهترین و لوکس‌ترین هتل های این شهر را با قیمت مناسب رزرو کنید. از آنجایی که قیمت هتل در مشهد مدام در حال تغییر است شما می‌توانید جزو اعضای ویژه وب سایت شده تا از آفرهای ویژه و تخفیفات فصلی مطلع شوید. ضمنا در وب سایت ایران هتل آنلاین امکان دسترسی به گالری تصاویر هتل های مشهد را خواهید داشت! از همین رو می‌توانید تصاویر مربوط به بخش‌های مختلف هر هتل را مشاهده نموده و طبق سلیقه خود یکی از آنها را به صورت آنلاین رزرو کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.