تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 - 22:03
کد خبر : 521809

کفش اسکچرز اصل از پارسی بای بخر

کفش اسکچرز اصل از پارسی بای بخر

به نقل از سایت پارسی بای ، در دنیای امروز کفش های فیک و های کپی بسیاری در بازار به فروش میرسند و تشخیص کفش اصل و فیک مقداری سخت شده است. در ادامه به بررسی کفش های اسکچرز اورجینال و این که از کجا کفش اسکچرز اصل بخرید خواهیم پرداخت ؛ تا انتهای متن

به نقل از سایت پارسی بای ، در دنیای امروز کفش های فیک و های کپی بسیاری در بازار به فروش میرسند و تشخیص کفش اصل و فیک مقداری سخت شده است. در ادامه به بررسی کفش های اسکچرز اورجینال و این که از کجا کفش اسکچرز اصل بخرید خواهیم پرداخت ؛ تا انتهای متن با ما همراه باشید.

همانگونه که میدانید پا جزء قلب دوم انسان محسوب می شود و محافظت از آن اهمیت بسیار زیادی دارد. کفش ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی استایل شما دارند و  برخی افراد زمانی که به خرید کفش میروند فقط به زیبایی ظاهری آن توجه می نمایند و دیگر به راحت بودن پا داخل کفش و نیز کیفیت آن اهمیتی نمی دهند که این یک روش بسیار نادرستی است. همیشه زمان خرید کفش در درجه اول بایستی به راحتی پا داخل کفش توجه نمائید. امروزه کفش های مختلف و گوناگونی تولید و در بازار عرضه شده اند که متاسفانه همه ی آن ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. اسکچرز مجموعه ای از کفش های مدرن و باکیفیت را در اختیار شما قرار میدهد و تنها برندی است که دو ویژگی مهم راحتی و زیبایی ظاهری را در اختیار شما قرار می دهد ، یعنی علاوه بر کیفیت بالا و راحتی پا داخل کفش ، زیبایی ظاهری کفش را نیز در اختیار خواهید داشت. اما متاسفانه کفش اسکچرز فیک و های کپی بسیار زیادی در بازار به فروش میرسد که از لحاظ ظاهری تفاوتی با اصل آن ندارد. پارسی بای یکی از بزرگترین فروشگاه فروش کفش اسکچرز در ایران ، کفش های اورجینال و اصلی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و با خیالی آسوده می توانید خرید خود را انجام دهید.

چرا اسکچرز ؟

با کفش های اسکچرز می توانید از بهترین فناوری های نوآورانه بهره گیری نمائید و از آن لذت ببرید. این شرکت طیف وسیعی از کفش ها را در اختیار شما قرار میدهد و سلیقه تمام اشخاص را در بر می گیرد یعنی برای تمامی فعالیت ها اعم از ورزشی ، پیاده روی ، مهمانی ، رسمی و… کفش های مناسبی را طراحی و تولید کرده است که شما با توجه به نیاز خود می توانید کفش مورد نظرتان را انتخاب و تهیه نمائید. کفش های اسکچرز به دلیل کیفیت بالا و مواد مرغوبی که دارند انعطاف پذیری بسیار خوبی دارند و زمان راه رفتن از وارد شدن فشار و ضربه به پا جلوگیری می نمایند. همچنین در صورتی که جزء آن دسته از افرادی هستید که پس از گذشت طول روز و راه رفتن زیاد دچار کمر درد و پا درد می شوید وقت آن رسیده است که به سراغ خرید یک جفت کفش اسکچرز بروید تا با درد کمر و پا خداحافظی کنید.

چگونه کفش اسکچرز اورجینال و فیک را تشخیص دهیم ؟

  1. قیمت

قیمت کفش ها بیان گر اصل و یا فیک بودن آن ها هستند ، قیمت کفش های اسکچرز اورجینال در کلیه ی نمایندگی های اسکچرز یکسان و برابر است و در صورتی که در فروشگاهی کفش ارزان تری پیدا کردید شک نداشته باشید که کفش فیک است. همچنین در صورتی که محصولی تخفیف خورده باشد در تمامی شعبه های اسکچرز این تخفیف اعمال خواهد شد.

  1. شماره سریال

کفش های اورجینال شامل یک سریال نامبر در قسمت انتهایی و یا زیره زبانه کفش هستند. شما می توانید سریال نامبر کفش را در اینترنت سرچ نمائید و از اصل بودن کفش اطمینان حاصل کنید. هنگامی که سریال نامبر کفش را سرچ می کنید بایستی مشخصات همان کفش را به همراه تصویر آن در اینترنت مشاهده نمائید در غیر این صورت کفش مورد نظر فیک و های کپی است.

  1. شکل ظاهری

با مقداری تحقیق و دقت می توانید به آسانی تشخیص دهید که کفش مورد نظر اورجینال است یا های کپی. اشخاصی که محصول های برندی را کپی می کنند ، فقط با ایجاد تغییرهای جزئی در لوگو و نوشته های بر روی کفش ، آنها را به خط تولید می سپارند. این تغییرات می تواند شامل تفاوت ظاهر و قالب لوگو ، کوچک یا بزرگ بودن فونت متن ، رنگ و… باشد. براین اساس قبل از این که به خرید کفش بروید بهتر است مقداری در مورد آن تحقیق نمائید.

  1. کیفیت

اصولا شکل ظاهری کفش های اورجینال تفاوت بسیار زیادی با مدل های فیک دارد و با مقداری توجه و دقت متوجه آن خواهید شد.

از کجا کفش اسکچرز اصل بخرم ؟

سایت پارسی بای ، دیجی کالا ، بانی مد و… یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش کفش اسکچرز اورجینال به صورت اینترنتی هستند. فروشگاه پارسی بای یکی از نمایندگی های رسمی شرکت اسکچرز است و به شما ضمانت اصالت کالا را میدهد و شما عزیزان میتوانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. سایت parsibuy.shop انواع کفش زنانه اسکچرز ، کفش مردانه اسکچرز ، کفش دخترانه اسکچرز و کفش پسرانه اسکچرز اصل را در طرح و رنگبندی های متنوعی در اختیار شما قرار داده است و بدون اتلاف وقت و ماندن در ترافیک می توانید خرید خود را انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

منبع : parsibuy.shop

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.