تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 تیر 1401 - 3:01
کد خبر : 444627

مهم ترین آزمون های بین المللی زبان برای مهاجرت

مهم ترین آزمون های بین المللی زبان برای مهاجرت

آزمون های مهارت زبان انگلیسی جزء ضروری پذیرش در دانشگاه های برتر، مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان و کار در خارج از کشور است. داشتن نمره رضایت بخش در آزمون مهارت زبان و سایر توانایی ها، می تواند شما را در مسیر خود به سمت آینده ای روشن تر و زندگی بهتر هدایت کند. از جمله آزمون هایی که می توان اقدام نمود، ثبت نام آیلتس، ثبت نام تافل ، ثبت نام GRE و ثبت نام دولینگو می باشد.

آزمون های مهارت زبان انگلیسی جزء ضروری پذیرش در دانشگاه های برتر، مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان و کار در خارج از کشور است. داشتن نمره رضایت بخش در آزمون مهارت زبان و سایر توانایی ها، می تواند شما را در مسیر خود به سمت آینده ای روشن تر و زندگی بهتر هدایت کند. از جمله آزمون هایی که می توان اقدام نمود، ثبت نام آیلتس، ثبت نام تافل ، ثبت نام GRE و ثبت نام دولینگو می باشد.

ثبت نام آیلتس

آزمون آیلتس، که سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی و یکی از آزمون های مهارت زبان برای افراد غیر بومی است. این آزمون محبوب ترین آزمون مهارت زبان انگلیسی برای تحصیل، کار و مهاجرت است. این آزمون، شرکت کنندگان را در چهار مهارت مختلف شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن ارزیابی می کند.

دو روش آزمون آیلتس وجود دارد که آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال آموزش است که هر کدام از آنها هدف خاصی دارند. آنها هر دو امتحان را در یک مقیاس ۹ نمره ای درجه بندی می کنند، به این معنی که برای هر بخش از ۱ تا ۹ نمره دریافت می کنید و میانگین این نمره نمره کلی آیلتس شما را تشکیل می دهد. اگر تمایل دارید در این آزمون شرکت کنید، می توانید از تجربه و تخصص ۲۰payment برای ثبت نام در آزمون، بهره مند شوید.

ثبت نام تافل

تافل، یکی از آزمون های مهارت زبان انگلیسی در سراسر جهان است. این آزمون برای افراد غیر انگلیسی زبانی در نظر گرفته شده است که قصد دارند دانشگاه های انگلیسی زبان خود را ادامه دهند یا در خارج از کشور کار کنند. آنها تافل را آنلاین برگزار می کنند. برای پاسخ به سوالات این آزمون، باید از کامپیوتر و هدست های موجود در مراکز آزمون استفاده کنید. آزمون تافل شامل چهار بخش است که خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن هستند.

پس از ثبت نام تافل ، نمره کل آزمون از ۱۲۰ محاسبه می شود و هر بخش امتیاز ۳۰ دارد. آنها بخش های خواندن و شنیدن را با پاسخ های صحیح شما تصحیح می کنند در حالی که دو بخش گفتاری و نوشتاری با فاکتورهای خاصی که مصححان آزمون دارند اندازه گیری می شوند.

حدود ده روز بعد از جلسه آزمون، نسخه دیجیتال رزومه شما در حساب ETS قرار می گیرد که به راحتی می توانید آن را به صورت فایل PDF دانلود کنید. حدود دو هفته بعد از تاریخ آزمون، نسخه چاپی اصلی هم برای دانشگاه های مورد نظر شما و هم برای خودتان ارسال می شود.

ثبت نام GRE

آزمونGRE  فقط یک آزمون زبان نیست بلکه بیشتر یک آزمون منطقی است. این ربطی به آیلتس و تافل ندارد و نمی‌توانیم آن را مستقیماً به‌ عنوان یکی از آزمون‌های مهارت زبان انگلیسی در نظر بگیریم. دو نوع آزمون GRE وجود دارد که شامل General و Subject می باشد. آزمون اصلی آزمون عمومی و آزمون موضوعی، به عنوان جانبی است. این آزمون از شش بخش تشکیل شده است که در آن با سوالات نوشتاری شفاهی، کمی و تحلیلی مواجه خواهید شد. آزمون GRE شما را در سه موضوع مورد آزمایش قرار می دهد که شامل استدلال کلامی، استدلال کمی و ارزیابی نوشتاری تحلیلی است.

پس از ثبت نام GRE ، می توانید خود را برای آزمون آماده کنید. این را در نظر داشته باشید که این تست بسیار زمان بر است. شما در بیش از ۴ ساعت درگیر کل فرآیند امتحان از احراز هویت تا نظرسنجی و انتخاب دانشگاه برای گزارش نمره خواهید بود.

ثبت نام دولینگو

آزمون انگلیسی Duolingo یکی از جدیدترین آزمون های مهارت زبان انگلیسی در سراسر جهان است که می توانید در رایانه خود انجام دهید. هر چهار مهارت زبان از جمله خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن را آزمایش می کند.

آزمون انگلیسی Duolingo در قالب های جدیدی برگزار می شود که ممکن است برای شما عجیب باشد. این تست ها شامل گوش دادن به کلمات یا جملات گفتاری، انتخاب واقعی، مرور کلمات یا جملات نوشته شده، تکمیل حروف از دست رفته از کلمات در یک متن و غیره است.

پس از آنکه برای ثبت نام دولینگو اقدام کردید، بهترین تمرین برای آزمون Duolingo این است که با استفاده از مواد سطح بالا، مانند خواندن مقالات خوب نوشته شده، گوش دادن به پادکست‌ها به زبان انگلیسی و تا آنجایی که می‌توانید با انگلیسی زبانان مادری صحبت کنید، روی مهارت کامل انگلیسی خود کار کنید.

آزمون Duolingo برای انگلیسی در درجه اول یک امتحان کامپیوتری است. با این حال، برای اطمینان از اینکه کاندیداها از قوانین پیروی می کنند، دولینگو از پروکتورها استفاده می کند. این ناظران ویدیوی آزمایشی شما را مشاهده می کنند. هر تجربه در جلسه آزمون ثبت می شود.

آزمون پذیرش GMAT

مانند آزمون GRE، آزمون GMAT نیز فی نفسه یک آزمون زبان نیست، بلکه یک آزمون منطقی است و ما نمی توانیم آن را مستقیماً به عنوان یکی از آزمون ها یا آزمون های مهارت زبان انگلیسی در نظر بگیریم. آنها این آزمون را برای پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان در برنامه های MBA طراحی کردند. مدارس کسب و کار فارغ التحصیل از نمرات آزمون GMAT برای تصمیم گیری در مورد پذیرش استفاده می کنند.

GMAT دارای چهار بخش است که شامل ارزیابی نوشتاری تحلیلی، استدلال تلفیقی، استدلال کمی و استدلال کلامی است. بخش‌های استدلال کمّی و شفاهی آزمون GMAT هر کدام با سؤالی از درجه سختی متوسط ​​شروع می‌شوند. سختی سوالات به طور مداوم بسته به دقت دانش آموز متفاوت است.

ثبت نام PTE یا پیرسون

آزمون PTE یک آزمون استاندارد برای ارزیابی مهارت انگلیسی داوطلبانی است که می خواهند در خارج از کشور در یک کشور انگلیسی صحبت کنند، تحصیل یا کار کنند. برای تکمیل آزمون و کسب امتیاز، باید در مرکز آزمون پیرسون شرکت کنید. در این مراکز از کامپیوتر و هدست برای گوش دادن، خواندن و پاسخ به سوالات استفاده خواهید کرد.

در طول جلسه آزمون PTE، سه بخش اصلی وجود دارد که شامل صحبت کردن و نوشتن با هم، گوش دادن و خواندن می باشد. گزارش نمره آکادمیک شامل نمره کل، نمرات مهارت های ارتباطی و امتیازات مهارت های فعال می شود که پس از ثبت نام PTE صورت می گیرد.

این آزمون، مانند آیلتس یک آزمون آکادمیک ارائه می دهد، اما تفاوت هایی بین آنها وجود دارد. تفاوت اصلی این است که آیلتس بین یک آزمون کاغذی یا یک آزمون کامپیوتری انتخاب را ارائه می دهد، اما آزمون PTE تماماً مبتنی بر رایانه است و توسط یک ماشین مشخص می شود.

بخش اسپیکینگ آیلتس یک گفتگوی رو در رو با ممتحن است، اما شما در آزمون PTE با کامپیوتر صحبت می کنید. نمره کل نشان دهنده توانایی شما در زبان انگلیسی است. این امتیاز بر اساس عملکرد کلی شما در تمام موارد در آزمون است. محدوده امتیاز کلی بین ۱۰ تا ۹۰ امتیاز است.

دانشجویان بین‌المللی که برای برنامه‌هایی که به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند درخواست می‌کنند، باید مدرکی مبنی بر مهارت انگلیسی خود را به عنوان بخشی از برنامه‌های خود ارائه دهند. این تضمین می کند که آنها مهارت های انگلیسی لازم را برای درک نوشتار دانشگاهی، تولید نوشته های علمی و برقراری ارتباط موثر با سرپرست خود دارند. می توانید برای ثبت نام تافل ، ثبت نام دولینگو و ثبت نام GRE با کارشناسان حرفه ای ۲۰پیمنت در ارتباط باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.