تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 - 18:58
کد خبر : 383383

لیست اقامتگاه های سنتی اصفهان

لیست اقامتگاه های سنتی اصفهان

اصفهان بدون شک یکی از زیباترین شهرهای ایران است که در تمام طول سال از گردشگران بسیاری پذیرایی می‌کند. این شهر توریستی و پرطرفدار، سالانه پذیرای گردشگران زیادی از ایران و سراسر جهان است و همین مسئله باعث شده اقامتگاه‌ها و هتل‌های بسیاری در اصفهان ساخته شوند.

اصفهان بدون شک یکی از زیباترین شهرهای ایران است که در تمام طول سال از گردشگران بسیاری پذیرایی می‌کند. این شهر توریستی و پرطرفدار، سالانه پذیرای گردشگران زیادی از ایران و سراسر جهان است و همین مسئله باعث شده اقامتگاه‌ها و هتل‌های بسیاری در اصفهان ساخته شوند.

در سال‌های اخیر تعداد اقامتگاه‌های سنتی مانند اقامتگاه‌های بوم گردی اصفهان برای میزبانی از مهمانان افزایش یافت. از آن‌جایی که امروزه بیشتر افراد اقامت در اقامتگاه های سنتی را ترجیح می‌دهند، در این مقاله قصد داریم تا لیست اقامتگاه های سنتی اصفهان را به شما معرفی کنیم.

هتل سنتی اصفهان

این اقامتگاه اصفهان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های سنتی است که طرفداران بسیار دارد. هتل سنتی اصفهان هتلی سه‌ستاره واقع در بافت تاریخی شهر اصفهان است. این هتل که دارای بنایی تاریخی مربوط به عصر صفوی است علاوه بر زیبایی و معماری فوق‌العاده آن دسترسی راحتی به اکثر جاذبه‌های دیدنی اصفهان مانند میدان نقش‌جهان، کاخ چهلستون و خیابان چهارباغ دارد. این هتل همچنین به مراکز تجاری شهر همچون بازار بزرگ اصفهان نیز نزدیک است. با انتخاب هتل سنتی اصفهان علاوه بر دسترسی‌های خوبی که خواهید داشت می‌توانید از اقامت در موزه‌ای تاریخی لذت ببرید.

 

اقامتگاه سنتی میدان کوچک

اقامتگاه سنتی میدان کوچک یکی دیگر از اقامتگاه‌های جذاب و سنتی اصفهان است که میزبان گردشگران بسیاری از سراسر کشور است. این اقامتگاه در قلب محله جلفای نو ارامنه اصفهان و در نزدیکی کلیسای وانک، کلیسای بیت لحم و دیگر مکان‌های تاریخی جلفا واقع شده و در اطراف آن رستوران‌ها و کافه‌های خوب اصفهان را خواهید دید. البته این اقامتگاه دارای کافه و گالری آرت شاپ است که می‌توانید در زمان اقامت به آن‌ها مراجعه کنید.

اقامتگاه سنتی سهروردی

اقامتگاه سنتی سهروردی که در قلب بافت تاریخی شهر زیبای اصفهان قرار گرفته یکی دیگر از اقامتگاه‌هایی است که می‌توانید از حضور در آن نهایت لذت را ببرید. این اقامتگاه یک حیاط بسیار زیبا دارد که با گل‌های شمعدانی جذاب تزئین شده است. میزبانی محترمانه و امکانات رفاهی مناسب از مزیت‌های این اقامتگاه سنتی اصفهان است.

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهارباغ

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب یکی از اقامتگته‌های خاص اصفهان است که عمر آن مربوط به دوران قاجاریه بوده و با ۱۵۰ سال قدمت در قلب شهر اصفهان در خیابان چهارباغ واقع شده است. این اقامتگاه سنتی دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی اصفهان دارد و در فاصله کوتاهی با میدان نقش جهان، عمارت چهلستون، کاخ هشت بهشت قرار گرفته است.

خان نشین

اقامتگاه سنتی خان نشین

اقامتگاه سنتی خان نشین اصفهان، یکی از زیباترین اقامتگاه‌های بومگردی این شهر محسوب می‌شود. این اقامتگاه سنتی به دلیل فضای دنجی که دارد، محبوبیت بالایی در میان مهمانان پیدا کرده است. بی‌شک انتخاب اقامتگاه بوم گردی خان نشین یکی از گزینه‌های ایده آل برای اقامت در شهر اصفهان است. اقامتگاه خان نشین در واقع یک خانه قدیمی بسیار زیبا است که با معماری دل‌انگیز و سنتی، فضای فوق‌العاده‌ای را برای پذیرایی از میهمانان به وجود آورده است. این فضا با تداعی محیط اصیل خانه‌های قدیمی ایران، سفر شما به اصفهان را جذاب‌تر از هر زمان دیگری می‌کند. از مزایای مهم این اقامتگاه سنتی می‌توان به نزدیکی آن به مکان‌های تاریخی از جمله مقبره خواجه نظام الملک، ملک شاه سلجوقی و میدان عتیق اشاره کرد.

اقامتگاه سنتی بازار

اقامتگاه سنتی بازار یکی دیگر از اقامتگاه‌های پرطرفدار اصفهان است که فضای دنجی دارد. این اقامتگاه در مرکز و بافت سنتی اصفهان واقع شده و همین مسئله سبب شده تا فاصله اقامتگاه سنتی بازار تا میدان نقش جهان و مسجد جامع کمتر از ۱۰ دقیقه باشد که می‌توانید این مسیر را پیاده طی کنید. حوض کوچک وسط حیاط و معماری سنتی این اقامتگاه، شما را به سفر در دل تاریخ خواهد برد.

اقامتگاه سنتی یاس اصفهان

این اقامتگاه در امارتی ۱۵۰ ساله بنا شده است. از مهمترین ویژگی‌های این اقامتگاه سنتی می‌توان به نزدیکی آن به مراکز گردشگری از جمله مسجد حکیم، میدان نقش جهان، کاخ هشت بهشت اشاره کرد. این اقامتگاه با آن امارت قاجاری زیبایش در یک طبقه و ۸ باب اتاق مهمان با حیاطی زیبا شما را به راستی در محیطی سنتی قرار می‌دهد که بی‌واسطه می‌توانید زیبایی سبک زندگی سنتی را در فضای دلنشین آن احساس کنید.

اقامتگاه سنتی کشیش

اقامتگاه سنتی کشیش اصفهان، یکی از معدود خانه‌های باقی مانده‌ی جلفا، به سبک معماری صفویه است که در کوچه سنگتراش‌ها، در محله تبریزی‌ها واقع شده است. این خانه تاریخی متعلق به گارگین هونانیان، کشیش محترم جلفا بوده، که در سپتامبر ۱۹۴۰ میلادی درگذشت و در کنار ناقوس کلیسای وانک به خاک سپرده شد. این خانه زیبا فضایی بسیار مناسب برای استراحت و کسب آرامش در قلب اصفهان است. این اقامتگاه سنتی برای هنردوستان و افرادی که اقامت در فضاهای سنتی را دوست دارند بسیار مناسب و هیجان‌انگیز است.

 

 

 

اقامتگاه های سنتی اصفهان را در جاباما رزرو کنید

رزرو و اجاره اقامتگاه یکی از مهمترین کارهایی است که قبل از شروع هر سفری باید انجام دهید. اقامتگاه‌های سنتی اصفهان را در جاباما رزرو کنید تا خیال شما برای اقامتی بی‌نظیر، آسوده باشد. جاباما به عنوان یک وب‌سایت اجاره ویلا، اقامتگاه و رزرو هتل در ایران، مهم‌ترین دغدغه ایران‌گردان یعنی مطمئن بودن از محل اقامت را با ارائه اطلاعاتی کامل در مورد اقامتگاه‌ها و هتل‌های ایران و فرآیندی ساده برای رزرو آن‌ها برطرف کرده است.

این وب‌سایت با ارائه امکاناتی مانند انتخاب بازه قیمت، به شما کمک می‌کند تا بتوانید با هر بودجه‌ای، ویلا، اقامتگاه یا هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. شما می‌توانید بهترین اقامتگاه‌های اصفهان را در جاباما با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مقاله تلاش کردیم تا لیست اقامتگاه های سنتی اصفهان را به شما معرفی کنیم. برای مشاهده اقامتگاه‌های بیشتر می‌توانید به جاباما مراجعه کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.