تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 13:34
کد خبر : 407537

عروس قفقاز، آرارات و ماسه‌های طلایی در یک قاب!

عروس قفقاز، آرارات و ماسه‌های طلایی در یک قاب!

با نزدیک شدن به فصل تابستان به ویژه در ایران بسیاری از علاقه‌مندان به سفر تصمیم به مسافرت با تور تابستان ۱۴۰۱ خواهند گرفت. ممکن است برای این سفر فاکتورهای مختلف به ذهن گردشگران تداعی شود که مهم‌ترین آن‌ها انتخاب تورهای خارجی تابستان ۱۴۰۱ است.

با نزدیک شدن به فصل تابستان به ویژه در ایران بسیاری از علاقه‌مندان به سفر تصمیم به مسافرت با تور تابستان ۱۴۰۱ خواهند گرفت. ممکن است برای این سفر فاکتورهای مختلف به ذهن گردشگران تداعی شود که مهم‌ترین آن‌ها انتخاب تورهای خارجی تابستان ۱۴۰۱ است. در واقع بیشتر مسافران دوست دارند سفر مقرون به‌صرفه و هیجان‌انگیزی را با تور تابستان ۱۴۰۱ تجربه کنند. برای این منظور تعدادی از کشورهای هم‌جوار و همسایه ایران به عنوان مقصد سفردوستان ایرانی انتخاب می‌شوند. البته بسته به اینکه این کشورها دارای چه جاذبه‌ها و زیبایی‌هایی باشند، مقصد بسیاری از تورهای تابستانی قرار می‌گیرند. چیزی که در این میان به انتخاب گزینه مورد نظر مسافران تور تابستان ۱۴۰۱ کمک خواهد کرد، انگیزه آن‌ها برای سفر است. برای مثال کسانی که قصد تفریحات ساحلی را با قیمتی مناسب می‌خواهند مسلما اولین گزینه‌ای که به ذهن‌شان خواهد رسید تور تابستان به مقصد ترکیه یا بلغارستان خواهد بود.

اما در اینجا ما تلاش خواهیم کرد مقاصدی را برای گردشگری در تابستان به شما معرفی کنیم که از هر نظر دارای جذابیت فراوانی برای انگیزهای مختلف سفر هستند. کشورهای گرجستان، ارمنستان و بلغارستان جزو مقاصدی هستند که در سال‌های اخیر تور تابستان ۱۴۰۱ را در بین ایرانیان محبوبیت بخشیده‌اند.

 

تور گرجستان؛ سفر به مرز میان اروپا و آسیا

 

کشور گرجستان در سواحل دریای سیاه واقع شده که مرز بین آسیا و اروپا به شمار می‌آید. تور گرجستان تابستان ۱۴۰۱ در فصل تابستان پیش رو می‌تواند یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای مسافران ایرانی باشد. آثار تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و زیبایی‌های طبیعی نظیر آب و هوای تابستانی در میان نخل‌ها در کنار دریای سیاه، تپه ماهورهای پایکوهی، مه غلیظ و بارش برف و باران این کشور را به مقصدی جذاب برای سفر با تور تابستان ۱۴۰۱ تبدیل نموده است. شهرهای تفلیس، مستیا، تلاوی، باتومی، بورجومی و اوشگولی مجموعه‌ای از شهرهای زیبا و توریستی در گرجستان بوده که دارای انواع دیدنی‌های حیرت‌انگیز هستند.

از جاذبه‌های گردشگری در تور تابستان ۱۴۰۱ به مقصد گرجستان می‌توانید از جاذبه‌هایی مانند پارک رایک، پل صلح، کلیسای جامع تثلیث تفلیس، مجسمه مادر گرجستان (کارتلیس ددا)، خانه اپرای پالیاشویلی، دریاچه لیسی، دریاچه لاک‌پشت تفلیس و منظره کوه‌های قفقاز در مسیر تفلیس – باتومی دیدن کنید. گرجستان جزو کشورهای ارزان و مقرون به سفر برای مسافرت بوده لذا به انواع تقاضاها و قدرت‌های خرید گردشگران پاسخگو خواهد بود.

در سفر با تور تابستان ۱۴۰۱ گرجستان از مهیج‌ترین پارک‌های آبی تفلیس نیز دیدن کنید. پارک‌های آکوا پارک تفلیس یا یورو پارک، پارک آبی جینو پارادایس و پارک متاسمیندا از مکان‌های تفریحی و توریستی در پایتخت گرجستان هستند که به ویژه برای فرار از گرمای تابستان می‌توان در آن‌ها لحظات هیجان‌انگیزی را رقم زد.

فستیوال‌ها و جشنواره‌های از دیگر جذابیت‌های تور تابستان ۱۴۰۱ در گرجستان هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فستیوال موسیقی تفلیس اپن ایر (Tbilisi Open Air) از پرطرفدارترین فستیوال‌های موسیقی گرجستان، جشنواره جاز دریای سیاه و فستیوال موسیقی الکترونیک در آناکلیا اشاره کرد.

عروس قفقاز 1

تور ارمنستان؛ سفری به حقایق جالب!

 

کشور ارمنستان یکی از کشورهای همسایه ایران بوده که در آسیا قرار گرفته است. این کشور نیز مانند بسیاری از کشورهای گردشگرپذیر دارای انواع زیبایی‌ها و جاذبه‌های متنوع است که در تور ارمنستان تابستان ۱۴۰۱ می‌تواند گردشگران را به شگفتی وا دارد. شاید بتوان سفر به ارمنستان در تابستان ۱۴۰۱ را  سفر به حقایق و دانستی‌های جالب نیز نامید چرا که این کشور واقعیت‌های بکری را در خود نهفته است. زیباترین کلیساهای جهان، اولین کشور مسیحی جهان، ایروان پایتخت صورتی ارمنستان، وجود طولانی‌ترین تله‌کابین جهان، داشتن بزرگ‌ترین دریاچه قفقاز، کشوری تک‌قومیتی، میوه زردآلو و کوه‌های آرارات نمادهای ملی ارمنستان و پایبندی مردم به قوانین کلیسا تنها بخشی از حقایق جالب توجه در مورد ارمنستان هستند. تور تابستان ۱۴۰۱ به مقصد ارمنستان با دانستن این حقایق برای مسافران جذاب و خواستنی‌تر خواهد بود.

گردشگری خرید، شکم‌گردی، دیدار از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، تماشای فستیوال‌ها و جشنواره‌ها، شرکت در ورزش‌های هیجان‌انگیز همه و همه از تفریحاتی هستند که می‌توانند در تور تابستان ۱۴۰۱ به مسافران ارمنستان ارائه شوند. گردشگری خرید در مراکز خرید تاشیر ایروان و مترونوم، شکم‌گردی با غذاهای ژینگالاهاس (Zhingyalov hats) و ماهی ایشخان (Ishkhan) در رستوران‌های مرگیوغ و دولماما با تور تابستان ارمنستان جذاب‌تر خواهند بود.

جشنواره‌های اکوتوریسم، غذا، عسل، توت، زردآلو، هندوانه و پنیر ارمنستان , بهترین تفریحات و جشنواره‌های شگفت‌انگیز در تور تابستان ۱۴۰۱ میزبان مسافران و گردشگران هستند. از مهم‌ترین فستیوال‌های باستانی ارمنی‌ها، جشن وردوار (Vardavar) بوده که در حقیقت جشن خدایان باستان ارمنی‌ها است.

سلام پرواز 2

تور بلغارستان؛سفر به یک پایتخت دریایی!

 

بلغارستان یک کشور اروپایی بوده که از نظر موقعیت جغرافیایی در جنوب شرق قاره سبز قرار گرفته است. این کشور با داشتن موقعیت نسبی؛ از شمال با رومانی از غرب صربستان و مقدونیه، از جنوب ترکیه و یونان و از سمت شرق با دریای سیاه مرز دارد که همین عامل در توسعه تور وارنا تابستان ۱۴۰۱ تاثیر مستقیم داشته است. کوه‌های دیدنی و جذاب، سواحل بکر در امتداد دریای سیاه و ماسه‌های طلایی، تغییرات و پیشرفت‌های شهرها و مناطق، پیست‌های اسکی و دیگر جاذبه‌های طبیعی بر جذابیت تور تابستان ۱۴۰۱ به مقصد وارنا خواهد افزود.

شهرهای بلغارستان نظیر صوفیه (پایتخت)، پلوودیو و وارنا از مهم‌ترین آن‌های بوده که توانسته‌اند نقش به‌سزایی در پیشرفت صنایع مختلف در این کشور داشته‌اند. شهر ساحلی و دریایی وارنا در طول تابستان میزبان حضور مسافران تور بلغارستان است و با ماسه‌های طلایی خود دل هر گردشگری را می‌رباید. تعدادی دیگر از جاذبه‌های تور تابستان وارنا عبارتند از کلیسای وارنا، دلیفیناریوم تنها پارک دلفینی شبه‌جزیره بالکان، باغ دریایی وارنا و سواحل بلغاری دریای سیاه با پوشش گیاهی و خنکی جنگل‌ها. شایان ذکر است که تفریحاتی نظیر مینی گلف، زمین‌های تنیس، زمین‌های بسکتبال و والیبال در طول گذرگاه ساحلی وارنا جز تفریحات ورزشی تور تابستان ۱۴۰۱ به مقصد این شهر می‌باشند که نباید از تجربه‌کردن آن‌ها غافل ماند. ناگفته نماند که اسپای رومی وارنا یا ویرانه‌های آبگرم یکی از جذاب‌ترین بناها و جاذبه‌های فرهنگی در تور تابستان ۱۴۰۱ بلغارستان بوده که قدمت آن به قرن چهارم بعد از میلاد می‌رسد و زیرساخت‌ها و معماری آن به سبک حمام‌های رومی است.

سلام پرواز 3

تهیه تور تابستان ۱۴۰۱ سلام پرواز

تورهای خارجی به مقاصد مختلف از سوی آژانس‌های مسافرتی به گردشگران و مسافران ارائه می‌شوند ولی اینکه کدام آژانس بتواند بهترین خدمات تور تابستان ۱۴۰۱ را با بهترین قیمت در اختیار مسافران قرار دهد یک مزیت رقابتی کیفی است. آژانس سلام پرواز نیز به عنوان یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری توانسته است با سابقه حدود دو دهه به ارائه انواع تورهای خارجی و داخلی بپردازد و در این مسیر پر فراز و نشیب همچنان جایگاه خود را به عنوان رهبر این بازار حفظ کند. تور تابستان ۱۴۰۱ سلام پرواز را می‌توانید به طرق مختلف تهیه کرده و به مسافرت بروید. لذا به علاقه‌مندان و مسافران تورهای تابستانی پیشنهاد می‌کنیم که به وب‌سایت سلام پرواز به نشانی salamparvaz.com مراجعه نموده و تور تابستان ۱۴۰۱ مورد نظر خود را انتخاب نمایند یا از طریق شماره ۲۲۲۲۱۵۰۰ با کارشناسان فروش تورهای مسافرتی این مجموعه تماس گرفته و تور مورد علاقه خود را خریداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.