تاریخ انتشار : جمعه 23 اردیبهشت 1401 - 23:54
کد خبر : 402015

بانک کشاورزی برای صدور دامدارکارت آمادگی کامل دارد

بانک کشاورزی برای صدور دامدارکارت آمادگی کامل دارد

سرپرست بانک کشاورزی روز جمعه وطی بازدید ازشعب فعال این بانک،اعلام کرد برای تمامی دامداران معرفی شده، دامدارکارت باسقف ۲میلیارد ریال ونرخ ترجیحی ۱۱درصد صادر می شود.

به گزارش رسالت نیوز و به نقل از بانک کشاورزی، مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی، ضمن بازدید از برخی شعب این بانک در روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه جاری، اظهار داشت: همسو با سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و دولت، در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، از جامعه ارزشمند دامداران ایران، با صدور دامدارکارت برای تامین سرمایه در گردش واحدهای مرغداری و دامداری، حمایت می شود، اعتبار در نظر گرفته شده ازسوی بانک مرکزی دراین طرح، بالغ بر ۲۶۳ هزار میلیارد ریال است.

رضایی همچنین نرخ سود ترجیحی برای این خدمت را ۱۱درصد و سقف این تسهیلات را ۲میلیارد ریال، اعلام و بر آمادگی شعب بانک در سراسر کشور برای ارائه این نوع تسهیلات کارآمد و حمایتی تاکید کرد.

این گزارش می افزاید، شعب بانک کشاورزی در روزهای پنج شنبه و جمعه (۲۲و۲۳اردیبهشت) در حال ارائه خدمت بودند و بر اساس فهرست اعلامی از سوی سازمان های جهاد کشاورزی استان ها، دامدار کارت برای دامداران صادر می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.