تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401 - 16:08
کد خبر : 539878

خرید جک پارکینگی و معرفی جک یال

خرید جک پارکینگی و معرفی جک یال

درب اتوماتیک پارکینگ یکی از اختراعات بشر برای رفاه بیشتر افراد بوده است که توانسته به محبوبیت بالایی در بین تجهیزات حفاظتی برسد و امروزه جزء جدا نشدنی یک ساختمان به حساب می آید. درب های اتوماتیک در انواع جک پارکینگی، ریلی،جک سکشنال،کرکره برقی و با توجه به شرایط کاربری ساختمان تولید می شود.  

درب اتوماتیک پارکینگ یکی از اختراعات بشر برای رفاه بیشتر افراد بوده است که توانسته به محبوبیت بالایی در بین تجهیزات حفاظتی برسد و امروزه جزء جدا نشدنی یک ساختمان به حساب می آید.

درب های اتوماتیک در انواع جک پارکینگی، ریلی،جک سکشنال،کرکره برقی و با توجه به شرایط کاربری ساختمان تولید می شود.

 

نکات مهم قبل از خرید جک پارکینگی

 

میزان تردد

میزان رفت و آمد در طول روز یکی از نکات مهم در انتخاب جک پارکینگی می باشد.یعنی هر چه تردد بیشتر باشد به جک قوی تری نیاز داریم.به عنوان مثال در ساختمان هایی با تردد بالا جک های هیدرولیک مناسب هستند که در مقایسه با جک های الکترومکانیک هزینه بیشتری دارند.

 

ابعاد درب

یکی از عواملی که در انتخاب جک برقی موثر است وزن و ابعاد درب است.از آنجایی که انواع مختلف جک درب با وزن ها و طول های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد،بی توجهی به این موضوع باعث کاهش طول عمر جک می شود.

 

نصب جک پارکینگی

علاوه بر کیفیت جک، نصب آن نیز بسیار حائز اهمیت است زیرا در صورت عدم توجه به نصب صحیح، شاهد آسیب فراوانی خواهید بود و نیاز به تعویض جک می شوید. بنابراین توصیه می شود از مراکز نصب معتبر کمک بگیرید.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه کیانسل و ارتباط با کارشناسان از خرید و نصب جک پارکینگی بهره مند شوید.

مکانیزم جک پارکینگی

هیدرولیک این نوع جک درب پارکینگ در مکان هایی با تردد زیاد و درب های سنگین بهترین گزینه است و نسبت به مدل های دیگر قیمت بالاتری دارد. همچنین نحوه عملکرد این جک با فشار روغن بوده و قدرت بالایی برای باز و بسته شدن درب دارد.الکترومکانیک تفاوت آن با مدل هیدرولیک در نحوه کارکرد آن است که یکی از قطعات مهم آن چرخ دنده و گیربکس است و در مکان هایی با تردد نسبتا کم به کار می رود. یکی از نقاط ضعف این جک محدودیت شرایط محیطی است و در مناطق بسیار سرد و گرم به خوبی عمل نخواهد کرد.

 

ساختار جک برقی

 

در دو مدل درب یک لنگه و دولنگه تولید می شود.

درب تک لنگه

  • مقاومت بالا
  • امکان نصب قفل برقی بر درب برای افزایش امنیت
  • قابلیت جابجایی درب پارکینگ تا وزن ۳۵۰ کیلوگرم

جک دو لنگه

از این درب در اکثر ساختمان ها استفاده می شود به طوری که دو لنگه درب به طور همزمان به سمت داخل یا خارج باز می شوند. درب دو لنگه در انواع ساختمان های مسکونی،اداری و تجاری کاربرد دارد.

در ادامه به بررسی یکی از برندهای موفق ایرانی در زمینه تولید جک پارکینگی می پردازیم

 

جک یال

برند یال یکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه جک برقی و لوازم جانبی است و با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به برندی محبوب و قابل اعتماد در بین رقبا تبدیل شده است. یال در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرد و اولین جک برقی خود را روانه بازار کرد. این شرکت یکی از تولیدکنندگانی است که توانسته در مدت زمان کوتاهی رتبه خوبی را کسب کند و به جایگاه ویژه ای دست یابد.

برند یال جدا از کیفیت و تنوع محصولاتش به دلیل قیمت پایین تر نسبت به سایر رقبا نیز مورد توجه است. در واقع قیمت جک پارکینگی نسبت به سایر برندهای خارجی و ایرانی مقرون به صرفه تر است. همانطور که گفته شد یکی از نقاط قوت این محصول قیمت پایین آن است که تاثیری بر کیفیت محصولات نداشته و مطابق با استانداردهای جهانی است.

تنوع تولید

تنوع محصولات برند یال باعث شد تا به سرعت در بازار ایران به جایگاه بالایی دست یابد.

 

جک یال مدل پلاس

یکی از محصولات پرطرفدار برند مدل پلاس می باشد که برای درب های دو لنگه با عرض حداکثر ۳ متر در هر لنگه استفاده می شود. بازوهای این نوع جک همانند مدل x1 بوده و مقاومت بالایی دارند. از نفوذ آب و گرد و غبار جلوگیری می کند و در برابر نور مستقیم خورشید آسیب نمی بیند. ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت و حداکثر درب برای این نوع جک ۳ متر است و قابلیت حرکت تا وزن ۳۵۰ کیلوگرم را دارد. از دیگر مشخصات می توان به تشخیص و توقف در مقابل مانع ،مجهز به سیستم خلاص کن، حرکت بی صدا اشاره کرد.

مدل پرایم

از مدل های مختلفی مانند p1 با طول شفت ۶۰ سانتی متر ،p2با طول شفت جک ۵۰ سانتی متر، p3با طول شفت جک ۴۰ سانتی متر تشکیل شده است که هر کدام عملکرد خاصی دارند. جک پرایم یکی از قدرتمندترین محصولات این برند است که قابلیت جابجایی درب تا یک تن را دارد و در طول های کورس متفاوت تولید می شود.

جک برقی پرایم کاستومایز شامل یک بسته با بازوهای ۷۰ سانتی متری، چشم، فلاشر، قفل برقی، مدار فرمان و ریموت است و فاقد لنگه چپ و راست می باشد و در دو طرف درب قابل نصب است.

 

یال سری x

به دو مدل x1 و x2 تقسیم می شود که هر یک ویژگی خاص خود را دارند. مدل x1 الکترومکانیکی و دارای ولتاژ ۲۲۰ ولت می باشد. قابل استفاده برای ساختمانهای مسکونی، اداری و تجاری است. مدل x2 برای درب های ۳ متری و ۳۵۰ کیلوگرمی استفاده می شود . ظاهر ساده، مدار فرمان و قیمت مقرون به صرفه از ویژگی های این نوع جک می باشد.

 

مدل kaper

یکی از پرکاربردترین مدل های کاپر ، سری k1 می باشد که کیفیت بالایی دارد و برای مکان های پرتردد مناسب است. همچنین دارای طول شفت ۶۰ سانتی متر و قابلیت جابجایی درب با هر لنگه به وزن ۵۰۰ کیلوگرم است.

  • قابلیت باز و بسته شدن درب با زاویه ۱۲۰ درجه
  • قابل نصب برای هر لنگه درب
  • نصب آسان و با کیفیت

 

مدل تیفون

یکی از محصولات تولید شده توسط برند یال که از آلیاژهای مرغوب و درجه یک تولید شده است. و از تولیدات محبوب این برند بوده و در هر شرایط آب و هوایی قابل نصب است.

  • بدنه جک برقی از آلومینیوم پلی استر می باشد
  • مقاومت بالا در مقابل نفوذ رطوبت، گرد و غبار
  • دارای موتور ۲۲۰ ولت که می تواند درب پارکینگ را با حداکثر وزن ۵۰۰ کیلوگرم حرکت دهد.
  • مجهز به چشمی و قابلیت تشخیص مانع
  • امکان باز شدن درب با طول حداکثر ۴ متر

 

جک یال ریلی

  • مجهز به سیستم کلید خلاص کن هنگام قطعی برق
  • دارای سیستم ترمز الکتریکی
  • سه سال گارانتی
  • گیربکس مقاوم
  • امکان تنظیم سرعت موتور
  • قابلیت اتصال به سیستم نظارتی و امنیتی
  • مقاوم در برابر ضربه
  • عیب یابی سیستم با استفاده از برد فرمان
  • سیستم slow down

 

قیمت جک یال

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب یک محصول، جدا از کیفیت، قیمت آن محصول است. شرکت یال در کنار تولید محصولات باکیفیت، نسبت به سایر برندها قیمت پایینی دارد. و یکی از نقاط قوت این برند می باشد. بنابراین می توانید با خیال راحت این محصول با کیفیت و اقتصادی را خریداری کنید.

 

گارانتی جک برقی

امروزه ضمانت محصول از سوی شرکت امری ضروری است،به خصوص اگر آن کالا پرکاربرد بوده و قیمت بالایی نیز داشته باشد. شرکت یال نیز از این موضوع غافل نبوده و محصولات خود را با ضمانت راهی بازار کرده است.

برای اطلاع بیشتر خرید جک پارکینگی و قیمت می توانید به سایت کیانسل رجوع نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.