تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 12:34
کد خبر : 395325

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست های چرب

بهترین ضد آفتاب ها برای پوست های چرب

استفاده مداوم از کرم ضد آفتاب متناسب با نوع پوست شما، جزو ضروری‌‌ترین اقداماتی است که برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب باید انجام شود و پزشکان و متخصصان همواره بر اهمیت استفاده از آن تأکید می‌کنند.

استفاده مداوم از کرم ضد آفتاب متناسب با نوع پوست شما، جزو ضروری‌‌ترین اقداماتی است که برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب باید انجام شود و پزشکان و متخصصان همواره بر اهمیت استفاده از آن تأکید می‌کنند. استفاده از ضد آفتاب صرفاً  مختص به روزهای گرم و آفتابی نیست بلکه ۸۰ درصد از پرتوهای خورشیدی حتی از پشت ابرها نفوذ کرده و به پوست ما می‌رسند. بنابراین برای به حداقل رساندن آسیب‌های احتمالی نور خورشید، استفاده از ضد آفتاب باید تبدیل به عادت روزانه و همیشگی ما شود.

یکی از بزرگترین چالش های ما مخصوصا در فصل گرم انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب تابستان است پس با ما همراه باشید تا ضدآفتاب مناسب پوست چرب را انتخاب کنید.

 

مهم‌ترین دلایل استفاده از کرم ضد آفتاب

  • شاید بتوان گفت اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از کرم ضد آفتاب به حداقل رساندن آفتاب سوختگی و آسیب دیدن لایه‌های پوستی ناشی از تابش مستقیم نور آفتاب است.
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان شایع پوست با استفاده منظم از ضد آفتاب
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک و تأخیر در روند پیری پوست، زیرا اشعه‌های مضر نور خورشید باعث ایجاد لک و تیرگی و افتادگی پوست می‌شوند.
  • مانع تغییر رنگ پوست و ایجاد لک در اثر تابش خورشید شده و به داشتن پوستی صاف و یکنواخت کمک می‌کند.
  • نازک شدن لایه ازون و گرم شدن هوای زمین، ضرورت محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید را دو چندان می‌کند.

حال که نسبت به اهمیت و ضرورت استفاده از کرم ضد آفتاب اطلاعاتی کسب کردیم، بهتر است با توجه به نوع پوستتان نسبت به خرید کرم ضد آفتاب متناسب اقدام کنید. برای تشخیص صحیح نوع پوستتان می‌توانید از کمک‌ یک متخصص بهره بگیرید. در ادامه قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین ضد آفتاب‌ها مخصوص پوست چرب آشنا کنیم.

·        کرم ضد آفتاب و ضد لک بدون رنگ پوست چرب و آکنه دار لافارر

کرم ضد لک و ضد آفتاب بی‌رنگ لافارر با فاکتور حفاظتی ۳۰، علاوه بر محافظت از پوست در برابر نور و اشعه‌ی مضر آفتاب در پیشگیری و کاهش لک‌های پوستی نیز مؤثر است. توانایی بالای این محصول در مهار ترشح سبوم و مات‌کنندگی پوست باعث شده که افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه هستند نیز، بدون نگرانی از این کرم استفاده کنند.

همچنین کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست چرب لافارر با داشتن ترکیباتی گیاهی همچون شیرین‌بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، آلوئه‌ورا، گواوا و پاپایا و توانایی بالا در کنترل ترشح چربی، یک انتخاب مناسب و آگاهانه برای افراد دارای پوست چرب خواهد بود. برای نتیجه‌گیری بهتر مقدار کافی از این محصول را ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید را بر روی پوست خود بمالید و بهتر است هر ۲ الی ۴ ساعت آن را تمدید کنید.

کرم ضد افتاب

·        ضد آفتاب کرم پودری پریم مخصوص پوست‌ چرب

ضد آفتاب پریم برای پوست چرب با سه رنگ پرطرفدار برنز، بژ روشن و بژ طبیعی دارای قدرت محافظت بالا از پوست در برابر UVA و UVB  بوده که آسیب‌های ناشی از تابش مستقیم آفتاب را به حداقل می‌رساند. این محصول فاقد چربی بوده و مانع از بستن منافذ پوست می‌شود در نتیجه افرادی که دارای پوست چرب و مستعد جوش هستند برای استفاده روزانه و مداوم از این محصول دیگر دغدغه نخواهند داشت.

در ترکیبات این محصول از عصاره گیاه اسپیره کوهی استفاده شده که با دارا بودن خاصیت ضد التهابی و ضد باکتریایی، برای پوست‌های چرب و جوش‌دار بسیار مناسب است و میزان ترشح چربی پوست را کنترل می‌کند. شما می‌توانید این محصول کاربردی را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه خانومی به صورت آنلاین سفارش داده و در بازه‌ی زمانی دلخواه و در محل مورد نظر خود آن را تحویل بگیرید.

ضد افتاب 2

·        کرم ضد آفتاب بدون رنگ مناسب پوست چرب سینره

این محصول با فاکتور حفاظتی SPF50 بطور مؤثری از برخورد اشعه‌های UVB و UVA با پوست جلوگیری می‌کند و با داشتن ویتامین E جهت مهار آثار مخرب رادیکال‌های آزاد، از ایجاد چین و چروک بر روی پوست پیشگیری می‌کند. کرم ضد آفتاب بدون رنگ مناسب پوست چرب سینره فاقد چربی و پارابن بوده و به‌واسطه‌ی فرمولاسیون خاصی که دارد، پس از خشک شدن جلوه‌ای مات بر روی پوست دارد و برق نمی‌زند. بنابراین یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است دارای پوست‌های چرب، مختلط و جوش‌دار هستند.

بافت سبک، جذب سریع و قدرت پوشانندگی بالا از دیگر مزایای این محصول بوده که باعث می‌شود در فصل گرما در برابر تعریق، پوست شما احساس سنگینی نکند.

·        ضد آفتاب فاقد چربی سان سیف

کرم ضد آفتاب فاقد چربی سان سیف با SPF50 مخصوص پوست‌های چرب و آکنه دار بوده و با داشتن بافتی سبک و جذب بالا باعث شده بعد از استفاده از آن، پوست شما احساس سنگینی نکند. این محصول به خوبی از پوست شما در برابر مشکلاتی مانند لک، تیرگی، چروک و آفتاب سوختگی مراقبت کرده و از رشد و تکثیر میکروارگانیسم‌های مولد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.

بهتر است حدود ۲۰ دقیقه قبل از ترک خانه مقدار کافی از این محصول را به طور یکنواخت بر روی سطح پوست خود پخش کرده و ماساژ دهید و هر دو ساعت یکبار آن را تمدید کنید.

کلام آخر

بعد از انتخاب کرم ضد آفتاب متناسب با ویژگی‌های پوست خود نوبت به یک خرید مطمئن می‌رسد. ابتدا به تاریخ انقضای درج شده بر روی کالا دقت کرده و سپس از اصل بودن کالا به خصوص در برندهای خارجی و وارداتی اطمینان حاصل کنید. بهتر است برای خرید کالاهای حساسی همچون لوازم آرایشی و بهداشتی که به طور مستقیم با زیبایی و سلامتی ما در ارتباط هستند، صرفاً به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. شما می‌توانید انواع کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی را  با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی خانومی خریداری کرده و از اصالت کالای خود مطمئن باشید.

خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی بهداشتی و عطر است که با داشتن نمایندگی رسمی بیش از ۲۵۰ برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی، تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می‌نماید. شما می‌توانید برای خرید مطمئن انواع کرم‌ ضد آفتاب به فروشگاه اینترنتی خانومی سر بزنید و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. کارشناسان خانومی هر روز هفته، از ساعت ۸ الی ۲۴ پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.