تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 - 1:08
کد خبر : 638740

بهترین سواحل برای تفریحات آبی قطر کدامند

بهترین سواحل برای تفریحات آبی قطر کدامند

قطر یکی از مقصدهای گردشگری است که با زیبایی و البته سواحلش، مردم را از سراسر جهان به خود جذب می کند. سواحل قطر جایی است که مردم می توانند با آرامش به استراحت و تفریح بپردازند.  قطر بیش از ۵۶۰ کیلومتر خط ساحلی دارد و سواحل زیبایی در سراسر منطقه پراکنده شده است. بسیاری

قطر یکی از مقصدهای گردشگری است که با زیبایی و البته سواحلش، مردم را از سراسر جهان به خود جذب می کند. سواحل قطر جایی است که مردم می توانند با آرامش به استراحت و تفریح بپردازند.  قطر بیش از ۵۶۰ کیلومتر خط ساحلی دارد و سواحل زیبایی در سراسر منطقه پراکنده شده است. بسیاری از این سواحل در دوحه پایتخت قطر قرار دارند.

گردشگرانی که با تور قطر به این کشور غنی و زیبا سفر می کنند، می توانند از سواحل زیبا و جذاب این کشور لذت ببرند. بهترین زمان سال برای رفتن به سواحل قطر از اسفند تا خرداد و از شهریور تا آبان است، زمانی که هوا خیلی گرم یا سرد نیست. به عنوان یک قانون کلی، مردان و زنان باید هنگام شنا در سواحل عمومی تی شرت و شورت بپوشند. در سواحل خصوصی زنانه و مردانه استفاده از بیکینی و شورت مایو مجاز است.

ساحل الخور العدید

ساحل الخور الهدید که به جزیره ارغوانی شهرت دارد، در شمال کشور قطر است. این ساحل میزبان گیاهان فراوانی است که در هنگام شکوفه دادن، تالاب را به ارغوانی خیره کننده تبدیل می کند. اگر خوش شانس باشید، ممکن است برخی فلامینگوها و سایر پرندگان وحشی را نیز در زیستگاه طبیعی خود در این ساحل مشاهده کنید.

ساحل الخور، یک ساحل خانوادگی است. یک منطقه شنی نرم مشرف به خلیج زیبا مکانی عالی برای لذت بردن از یک روز با خانواده است.  این مکان مناسب برای برنامه ریزی یک پیک نیک باربیکیو با خانواده است. از امکانات ساحل الخور می توان به دستشویی، رختکن، دوش و از جمله سرگرمی های ساحل الخور می توان به کایاک سواری، پیک نیک، باربیکیو اشاره کرد. هزینه ی ورودی به ساحل الخور العدید ۱۵ ریال قطر برای بزرگسالان و ۱۰ ریال قطری برای کودکان زیر ۱۰ سال است.

ساحل الوکره

ساحل الوکره که درست در جنوب پایتخت قطر قرار دارد، این مکان که به راحتی با ماشین در دسترس است تنها ۳۰ دقیقه با دوحه فاصله دارد. این ساحل زیبا به خاطر ماهی های کوچکش معروف است که به آرامی پوست مرده پاهای شما را می خورد. بنابراین می توانید از  یک پدیکور رایگان نیز استفاده کنید.

ساحل فویریت

آیا تا به حال به ساحلی رفته اید که بتوانید تخم گذاری لاک پشت ها را در خاورمیانه تماشا کنید؟ اگر هنوز این کار را نکرده اید، پس خوش شانس هستید، زیرا ساحل فویریت مکان مناسبی برای دیدن لاک پشت هایی است که در حال تخم گذاری هستند.  این ساحل که در شمال شرقی قطر در شهرداری الغاریه واقع شده است، یک ساحل با ماسه های سفید رنگ و آب‌ های آبی نیلگون است که آن را به مکان ایده ‌آل فتوژنیک با محیطی عالی برای کارت پستال تبدیل کرده است.  گفته می شود که این موجودات در ساحل به دنیا می آیند و پس از ۳۰ سال دوباره برمی گردند تا دوباره در ساحل تخم گذاری کنند. در این ساحل کافه‌ ها و رستوران‌ های زیادی وجود ندارد، بنابراین قبل از رفتن حتماً نوشیدنی‌ ها و تنقلات تهیه کنید.

ساحل سیمایسما

اگر به دنبال یکی از آرام ‌ترین سواحل قطر هستید، به ساحل سیمایسما بروید. این ساحل در یک جنگل حرا زیبا در دهکده ساحلی خواب آلود سیمایسما قرار دارد.  این ساحل همچنین مکانی محبوب برای ماهیگیری است، هرچند امکانات مدرن هستند. اما مساجد و مغازه های سنتی به حفظ فضای اینجا کمک می کنند.

ساحل خانواده سیمایسیما یکی از محبوب ترین سواحل الخور قطراست که خانواده ها را به گذراندن یک روز در اوقات فراغت دعوت می کند. ساحل خانوادگی سیمایسما یک مکان عالی برای پیک نیک هر مسافری در شهر است. این ساحل یکی از امن ‌ترین سواحل قطر است که می ‌توانید در آن شنا کنید یا بازی‌ های ساحلی مانند والیبال یا فوتبال ساحلی انجام دهید. کل منطقه با نرده ایمن شده است که آن را به مکانی عالی برای بچه ها تبدیل می کند. هزینه ورودی به این ساحل رایگان است، از امکانات این ساحل می توان به سرویس بهداشتی، دوش و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

ساحل زکریت

ساحل زکریت با آب‌ های آبی شفاف و ساختارهای آهکی جالب، یکی از سواحل دیدنی قطر است. این ساحل در قطر به خاطر آرامش و محیطی آرام شهرت دارد که شما را از هرج و مرج شهر دور می کند.  با کاوش در مکان‌های مجاور این ساحل مانند قلعه زکریت، شهر فیلم روز خود را جذاب تر کنید. علاقه مندان به ورزش های آبی را نیز می توان در حال موج سواری در امتداد ساحل مشاهده کرد.

ساحل کاتارا

ساحل کاتارا با منظره ای خیره کننده از دریا، با پس زمینه از ساختمان های بلند شهر، مکانی ایده آل برای انواع فعالیت های آبی است. گردشگران می توانند از سرسره های آبی در این ساحل لذت ببرند. این ساحل ۱.۵ کیلومتری در مجاورت دهکده فرهنگی کاتارا، یک منطقه شنی دلپذیر با صندلی‌ هایی برای آفتاب گرفتن دارد. ورودی ساحل کاتارا ۵۰ ریال قطری برای بزرگسالان و ۲۵ ریال قطری برای کودکان ۷ تا ۱۷ ساله است. از جمله سرگرمی های ساحل کاتارا ورزش های آبی، سرسره های آبی و امکانات آن سرویس بهداشتی، رستوران و غذاخوری های متنوع است.

ساحل الغاریه

یکی از سواحل زیبا و جذاب برای گذراندن یک روز سرگرم کننده با خانواده و دوستان ساحل الغرایه است. این ساحل باشکوه قطر ممکن است به اندازه سایر سواحل دوحه شیک نباشد، اما مطمئناً یک مکان ایده آل برای استراحت در محیطی آرام است.

گردشگران می توانند از فعالیت های متعددی که در ساحل ارائه می شود مانند باربیکیو، کمپینگ و شنا لذت ببرند. این ساحل دارای یک اقامتگاه مجلل به نام Al Ghariya Resort است، بنابراین افرادی که طرفدار کمپینگ نیستند، می توانند شب خود را در این اقامتگاه مجلل در قطر رزرو کنند.

ساحل الثاکیرا

یکی از زیباترین سواحل دوحه، ساحل الثاکیرا است، که به خاطر بزرگترین حفاظتگاه حرا بسیار شگفت انگیز می باشد. از جمله فعالیت های محبوب  در ساحل الثاکیرا می توان به شنا، کایاک سواری و ماهیگیری اشاره کرد. بچه ها می توانند در فضای بازی ساحل الثاکیرا تفریح کنند و از خوردن ماهی لذت ببرند. یکی از آرامش بخش ترین فعالیت هایی که گردشگران از آن لذت می برند تماشای پرندگان است. این گونه از پرندگان در نوع خود بی نظیر هستند و در هیچ جای دیگری یافت نمی شوند.

این ساحل با داشتن زیبایی های پانوراما فراوان، همه را مجذوب خود می کند. این ساحل دارای حیات وحش غنی است که تماشاگران پرنده و دوستداران طبیعت را به خود جذب می کند.  در طول فصل می توانید گونه های کمیاب و مهاجر مانند فلامینگو را مشاهده کنید. این ساحل که در ۳۵ کیلومتری شهر الخور قرار دارد، مکانی ایده آل برای استراحت از شهر است و مکانی برای استراحت و تجدید قوا در میان محیط سورئال است.

ساحل الرویس

آیا به دنبال گذراندن تعطیلات آرام و به دور از شلوغی زندگی شهری هستید؟ ساحل الرویس تنها مکانی برای شماست که در آن می توانید از هیاهوی زندگی شهری فرار کنید و ساعاتی با کیفیت را در نزدیکی طبیعت آرام بگذرانید. ساحل الرویس که در بخش شمالی قطر واقع شده است، و در میان خانواده ها بسیار محبوبیت دارد. با بسیاری از مکان‌ های تاریخی که نزدیک به ساحل واقع شده ‌اند، می ‌توان یک روز پر جنب و جوش را برنامه ‌ریزی کرد و هر گوشه و کنار منطقه را کاوش کرد. این ساحل یکی از آرام ترین سواحل با چشم اندازهای خیره کننده غروب و طلوع خورشید است. از امکانات این ساحل می توان به دو زمین بازی، یک پارک، نیمکت، صندلی های آفتابگیر و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

ساحل ام باب

ام باب که به نام ساحل درخت نخل نیز شناخته می شود، جزو بهترین ساحل قطر برای تماشای زیبایی های ساحلی است. این ساحل مکان مناسبی برای تعطیلات برای لذت بردن از یک روز خانوادگی است. از کمپینگ، پیک نیک کباب گرفته تا بازی های ساحلی و ماجراجویی در آب، چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد و روز را به یاد ماندنی می کند.

این ساحل کم عمق که به‌ خاطر خوشه ‌های کوچک درختان نخل پراکنده در اطراف شن‌ ها به ‌عنوان ساحل درخت نخل نیز شناخته می‌شود، یک مقصد کمپینگ محبوب برای مردم محلی در ماه‌ های زمستان است، بنابراین انتظار داشته باشید که چند چادر و کاروان در امتداد خط ساحلی پیدا کنید. ساحل ام باب با نرده ها محصور شده است و فضای مناسبی را برای لذت بردن از روز به خصوص با بچه ها را ارائه می دهد. می توانید به پیاده روی یا دوچرخه سواری در اطراف ساحل بروید.

ساحل الوکرا

الوکرا یک دهکده ماهیگیری آرام در قطر بوده است، اما امروزه به عنوان یک شهر پر رونق که دارای باشکوه ترین سواحل قطر است، ثبت شده است.  ساحل الواکرا با زیبایی آرام و چشم‌ اندازی بدیع، مکانی عالی برای فرار از هرج و مرج شهر و گذراندن وقت در ساحلی با طبیعت بکر است.

شن ‌های نرم و طلایی در امتداد ساحل یک مکان تفریحی عالی را ارائه می ‌دهد، اما از آنجایی که ساحل دارای آب ‌های کم عمق است، ممکن است شنا و سایر فعالیت‌ های سرگرم ‌کننده را از دست بدهید.  با این حال، فعالیت های دیگری مانند والیبال و فوتبال ساحلی را می توانید در این ساحل انجام دهید. این ساحل به سه زمین بازی دسترسی دارد که کودکان می توانند از بازی های ماجراجویی و سواری لذت ببرند.

ساحل Sealine

یکی از معروف ترین سواحل عمومی در قطر، ساحل Sealine به خاطر تپه های شنی طلایی خود معروف است که در آن می توان از استراحت بر روی شن و ماسه همراه با غواصی در آب، سافاری در صحرا و شتر سواری لذت برد. استراحتگاه ساحلی Sealine که در امتداد ساحل واقع شده است، نهایت تجمل و راحتی مورد نیاز را ارائه می دهد. با یک رستوران فانتزی ناهار خوری و گزینه اقامتی لوکس، می توانید بهترین زمان را در ساحل بگذرانید و اوقات فراغت و ماجراجویی را به تعطیلات خود بیافزایید.

ساحل Sealine، نزدیک به مرز عربستان سعودی، مکانی ایده آل برای ماهیگیری، موج سواری ، شنا و کمپینگ است. این منطقه زیستگاه حیات وحش کمیاب که شامل گیاهان، جانوران است که زیبایی این مکان را افزایش می دهد. این ساحل همچنین به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

ساحل اینترکانتیننتال

ساحل اینترکانتیننتال که متعلق به هتل معروف اینترکانتیننتال در دوحه است، یک ساحل خصوصی است که به مهمانان خود این امکان را می دهد که از این ساحل استفاده کنند. این یکی از معدود سواحل قطر است که زنان مجاز به پوشیدن مایو هستند. ساحل اینترکانتیننتال با شن‌ های نرم و پس ‌زمینه ‌ای سورئال، یکی از سواحل خصوصی خیره ‌کننده برای استراحت و تحسین غروب خورشید و افق پر جنب و جوش دوحه است. مهمانانی که در این هتل اقامت می ‌کنند به صورت رایگان به این ساحل دسترسی پیدا می ‌کنند، هزینه ورودی برای افراد خارج از ۲۰۰ ریال قطری برای بزرگسالان  و ۱۰۰ ریال قطر برای کودکان است.

ساحل آل مارونا

ساحل آل مارونا گنجینه ای خیره کننده با شن های نرم و طلایی همراه با نمایی از دریا و انواع موجودات دریایی است. این ساحل برای کشف موجودات دریایی مانند ستاره دریایی، خرچنگ ها، چتر دریایی، ماهیان رنگارنگ  و لاک پشت ها بسیار جذاب است.

ساحل دخان

ساحل دخان که در منطقه آرام خلیج قرار دارد، این ساحل از آفتاب گرم صحرا و شن و ماسه طلایی زیبایی برخوردار است که آن را به یکی از ایده آل ترین جاذبه ها برای یک شب آرام تبدیل می کند.  ساحل اغلب شبیه یک شن و ماسه طلایی نرم است که سطح سنگی بر آن غالب شده است. در ساحل دخان گردشگران می توانند از غواصی، کمپینگ، شنا کردن، فوتبال ساحلی لذت ببرند.

ساحل ام تایس

ساحل ام تایس به عنوان خوش منظره ترین ساحل در قطر ذکر شده است. این ساحل دارای منظره طبیعی و هاله آرامش بخش است، که این مکان را بسیار محبوب کرده است. آنچه به شکوه آن می افزاید، قلعه های قدیمی، روستاها و جنگل های حرا پراکنده در امتداد ساحل است که آن را چشمگیرتر کرده است.

شما می توانید در اطراف این ساحل قدم بزنید، زیبایی خیره کننده مناظر را به تصویر بکشید و هنگامی که جزر و مد کم است، می توانید امواج آرام دریا را از نزدیک مشاهده کنید.

ساحل المفجار

ساحل المفجار، یکی از خیره کننده ترین و بکرترین سواحل قطر است که دارای جنگل های حرا و ساحل شنی است. شما می توانید از میان آب های تا به ساحل شنا کنید. در نزدیکی ساحل، می توانید بقایای یک روستای قدیمی را ببینید که به سبک استعماری ساخته شده است. این یکی از خیره کننده ترین مناظری است که نفس مردم را قطع می کند. این ساحل انواع فعالیت ‌هایی مانند ورزش‌ های آبی، شنا، غواصی، اسنورکلینگ و پیاده ‌روی را ارائه می ‌دهد.

ساحل الجساسیه

ساحل الجساسیه جواهر پنهان در قطر است، این ساحل آب شفاف و شن‌ های نرم خود را به رخ می‌ کشد که آن را به ساحلی ایده ‌آل برای شنا و استراحت با خانواده و دوستان تبدیل می‌ کند.  ساحل الجساسیه قطر مکانی ایده آل برای فرار از شلوغی زندگی شهری است. جنگل های حرا پس زمینه سبز کاملی را در پشت ساحل ایجاد می کنند. می توان در آب فیروزه ای این ساحل شنا کرد و از ساخت قلعه های شنی در ساحل لذت برد.

ساحل السلطان

محبوب ترین ساحل خصوصی در قطر، ساحل السلطان است، که می توانید در آن استراحت کنید. این ساحل در الخور با یک استراحتگاه خصوصی در امتداد سواحل است. در ساحل السلطان می توانید از فعالیت های همچون شنا، والیبال ساحلی، اسکی روی آب، جت اسکی لذت ببرید. مهمانانی که در ساحل السلطان اقامت دارند حتی می توانند از یک گارسون خصوصی برای کمک و سرو غذا، آب، نوشیدنی و موارد دیگر درخواست کنند.

ساحل جزیره قطایفان

ساحل جزیره قطایفان یک جزیره خصوصی لوکس در لوسیل است، این ساحل مظهر زیبایی و شگفتی است. ساحل جزیره قطایفان در قطر در مورد زندگی با کیفیت و فعالیت هایی همچون اسپا، سالن بدنسازی، استخر، بازی های ساحلی و کابانا بسیار محبوب است.

این جزیره با وسعت ۱۹۰۳۷ متر مربع، یک شگفتی معماری است که امکانات و ویژگی های برجسته ای را ارائه می دهد. کافه‌ ها و کیوسک ‌های غذاخوری متنوعی در کنار ساحل وجود دارد که می ‌توانید پس از یک روز فعالیت ورزشی آبی به آنجا بروید و غذاهای خوشمزه ساحلی را با منظره ای از دریا میل کنید.

ساحل الشمال

برای تماشای مناظر بی وقفه از غروب خورشید بر فراز اقیانوس، به سواحل شمالی قطر بروید. سواحل فوق ‌العاده کم عمق و صخره‌ ای اینجا بهترین گزینه برای تماشای غروب و طلوع خورشید است. در ساحل الشمال می توانید چندین رستوران متنوع از غذاهای سنتی و بین المللی را پیدا کنید. و در این ساحل به ورزش های آبی، شنا، موج سواری بپردازید.

ساحل آل مارونا

لیست بهترین سواحل دوحه بدون ذکر ساحل مارونا کامل نخواهد بود. ساحل مارونا که در نوک شمال شرقی قطر واقع شده است، در کنار ساحل معروف فویریت قرار دارد.  شن ‌های نرم طلایی و آب ‌های شفاف دریا، این ساحل را برای پیاده ‌روی‌ های طولانی و گردش‌ های خانوادگی خوش ‌منظره مکانی جذاب کرده است.

بسیاری از حیات دریایی جذاب مانند چتر دریایی، ستاره دریایی، خرچنگ، لاک پشت، ماهی و بسیاری دیگر را می توان در اینجا مشاهده کرد. کودکان می توانند در اینجا از اوقات خوشی لذت ببرند، زیرا شن های ساحل برای ایجاد مجسمه های شنی متنوع عالی است. بهترین زمان برای رفتن به ساحل در تابستان ها صبح زود و در فصل زمستان بعد از ظهر است.

ساحل ال مارونا یک ساحل عمومی است، که به خاطر شرایط آرام و شن های سفید دوست داشتنی اش معروف است. بازدیدکنندگان می توانند با ماشین یا اتوبوس از فرودگاه بین المللی حمد به این ساحل دسترسی داشته باشند. هیچ هتل یا ساختمان دیگری در این ساحل وجود ندارد. این مکان یکی از بهترین سواحل عمومی قطر در نظر گرفته می شود و تمام امکانات رفاهی را دارد.

استراحتگاه های ساحلی در قطر

دوحه ی قطر با سواحل خیره کننده ای که دارد بسیار جذاب است. شما همچنین می توانید از اقامت مجلل در این استراحتگاه های ساحلی برتر در دوحه لذت ببرید، جایی که نه تنها به سواحل شنی خیره کننده دسترسی خواهید داشت، بلکه به برخی از امکانات مجلل و اقامتی راحت نیز دسترسی خواهید داشت.

استراحتگاه تفریحی جزیره موز

این جزیره هلالی شکل یک استراحتگاه ساحلی مجلل و یک ساحل خوش منظره است که هر ماجراجویی ها هیجان انگیز را ارائه می دهد.  از قایق سواری گرفته تا شنا و فعالیت های ساحلی مانند غواصی، موج سواری، قایق رانی، چیزهای زیادی می توانید در این ساحل امتحان کنید.

همچنین می توانید در اطراف این ساحل  دوچرخه‌ سواری، گلف، بولینگ و موارد دیگر را انجام دهید. با توجه به تعطیلات، گفته می شود که ساحل جزسره موز مکانی ایده آلی برای گذراندن اوقاتی خوش با خانواده و دوستان است.  بهترین بخش در مورد این ساحل خصوصی این است که حتی به غیر مهمانان نیز اجازه می دهد از ساحل لذت ببرند. تنها کاری که آنها باید انجام دهید این است که یک کارت یک روزه به قیمت ۳۵۰ ریال قطر بخرید که امکان دسترسی به استخر و منطقه ساحلی را می دهد، یا حتی می توانید هزینه کمتری بپردازید و از فعالیت های دیگر، از جمله ترانسفر قایق لوکس به و از استراحتگاه لذت ببرید.

استراحتگاه ساحلی مروارید

یکی از مجلل ترین استراحتگاه های ساحلی در دوحه، ساحل استراحتگاه مروارید که مظهر تجمل است، مکانی که در آن با تجملی بی نظیر روبرو می شود.  این استراحتگاه خصوصی دارای حدود ۲۸۱ اتاق و سوئیت بزرگ است که مناظر خیره کننده ای از خلیج فارس و امکانات رفاهی مجلل را ارائه می دهد.

این یک اقامتگاه مناسب برای خانواده است که دارای ۷ رستوران با طراحی فوق العاده است که غذاهای محلی و بین المللی را به همراه ۴ بار مجلل سرو می کنند. علاوه بر این، مهمانان می توانند از دسترسی به ساحل خصوصی، استخرهای روباز، مرکز تناسب اندام و زمین تنیس نیز لذت ببرند.

اقامتگاه ساحلی هتل شرایتون

با رزرو اقامتی مجلل در هتل شرایتون می توانید از دسترسی مستقیم به ساحل خصوصی لذت ببرید و در سواحل شنی هر زمان که می خواهید قدم بزنید.  این هتل همچنین دارای ۷ رستوران، بار و سالن استراحت است که می ‌توانید در آن ‌ها اوقات خوبی را با خانواده یا دوستان سپری کنید. در ساعات غروب آفتاب از اوقاتی آرام در ساحل لذت ببرید یا در استخرهای بزرگی که در اینجا واقع شده اند، شیرجه بزنید.

سخن آخر

قطر دارای جاذبه های دیدنی با سواحل و پارک ‌های زیبا است. این یک واقعیت است که ممکن است قطر به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری برای افرادی که عاشق سواحل هستند به نظر نرسد، اما سواحل اینجا دارای نوارهای شنی زیبا و ورزش های آبی هستند.  در این مقاله ما به بررسی و ارائه ی توضیحاتی در مورد سواحل قطر پرداخته ایم. برخی از این سواحل به صورت عمومی و برخی دیگر خصوصی می باشند و نیاز به پرداخت هزینه هستند.

برخی دیگر از این سواحل تنها با اقامت در هتل ها قابل دسترس هستند و شما می توانید با رزرو هتل به صورت رایگان از سواحل اطراف هتل استفاده کنید. کشور زیبای قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۰ فوتبال است، شما می توانید با تهیه تور جام جهانی قطر از سایت trip.ir از تماشای بازی های جام جهانی لذت ببرید و در سواحل زیبای قطر به تفریح و استراحت بپردازید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از علاوه بر نرخ بلیط داخلی، از قیمت پروازهای مختلف خارجی مانند بلیط استانبول و پرواز استانبول به تهران و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین تور خارجی را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما خارجی چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.