تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 16:07
کد خبر : 572224

ازپزشک ، اپلیکیشن آنلاین پزشکی که با هوش مصنوعی به کمک پزشکان می آید !

ازپزشک ، اپلیکیشن آنلاین پزشکی که با هوش مصنوعی به کمک پزشکان می آید !

امروزه با توجه به شیوع بیماری هایی چون کرونا ، قرنطینه و افزایش تقاضا ، رفت و آمد به مطب پزشکان و یا مراکز درمانی سخت تر شده است . همچنین مراجعه به مطب برای پزشکان هم به نسب گذشته دشوار است چرا که ترافیک و آلودگی جدا از بیماری ها رفت و آمد را

امروزه با توجه به شیوع بیماری هایی چون کرونا ، قرنطینه و افزایش تقاضا ، رفت و آمد به مطب پزشکان و یا مراکز درمانی سخت تر شده است . همچنین مراجعه به مطب برای پزشکان هم به نسب گذشته دشوار است چرا که ترافیک و آلودگی جدا از بیماری ها رفت و آمد را هم سخت می کند اما نیاز بیماران به پزشکان متخصص باعث می شود تا پزشکان برای ویزیت و درمان آنها به مراکز درمانی و مطب ها مراجعه کنند. به همین دلیل خدمات درمانی و حوزه سلامت آنلاین بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرد تا بتواند جوابگوی نیاز مردم باشد .

به گزارش خبرگزاری های رسمی ، طی یک نظرسنجی که در سال ۲۰۰۹ صورت گرفت ، مشخص شد از هر ۱۰ اروپایی ، یک نفر به صورت آنلاین از خدمات پزشکی استفاده می کند ، دارو می خرد و در خانه از مشاوره آنلاین پزشکی استفاده می کند. مخصوصا در  کشور آلمان که حدود ۷ میلیون آنها به صورت آنلاین دارو تهیه می کنند و در خانه ویزیت می شوند .

به همین دلیل با گستردگی هر چه بیشتر اپلیکیشن های تلفن همراه در حوزه های مختلف پزشکی و روانشناسی از جمله مشاوره، تهیه دارو، مراجعه حضوری پزشک، خدمات آزمایشگاهی و… در سراسر دنیا، در کشور ایران هم این اپلیکیشن ها محبوبیت زیادی پیدا کرده و پزشکان و بیماران را برای ویزیت و درمان به سمت خود جذب کردند.

هر چند که در کشور ما، استفاده از این اپلیکیشن ها، هنوز به سطح استاندارد جهانی نرسیده است اما شیوع ویروس کرونا و خطرات مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی، اهمیت استفاده از این اپلیکیشن ها را بیشتر کرد. نه تنها برای بیماران ؛ بلکه برای پزشکان که بتوانند به راحتی در آرامش خانه ، بدون آنکه مجبور شوند هزینه های بالا برای اجاره مطب و یا کلینیک ها داشته باشند ، در هر زمان که توانستند بیماران به صورت ویزیت آنلاین صوتی و یا تصویری ویزیت کنند .

ویزیت پزشک آنلاین با اپلیکیشن جذاب ازپزشک

 

اگر شما هم  پزشک هستید و با خواندن این خبر تمایل دارید بیماران خود را در خانه به صورت آنلاین ویزیت کنید و دیگر اجاره های سنگین بابت مطب ها و یا کلینیک ها پرداخت نکنید! پیشنهاد می کنیم از خدمات ویزیت پزشک آنلاین ازپزشک بهره ببرید و به جمع پزشکان فعال اپلیکیشن بپیوندید و بیماران را به صورت آنلاین ویزیت  کنید. در نظر داشته باشید که در این سامانه امکان  ویزیت پزشک به صورت آنلاین نیز وجود که توسط آن می‌توانیدبدون اطلاف وقت و در سریع‌ترین زمان ممکن توسط پزشک متخصص قلب به صورت آنلاین در هرجا و مکانی هستید ویزیت شوید.

با استفاده از خدمات ازپزشک ، دیگر نیازی نیست به دنبال یک مطب برای اجاره باشید و هزینه های اضافی پرداخت کنید. همچنین با نصب اپلیکیشن دکتر ازپزشک دیگر نیازی نیست ساعت ها در ترافیک و آلودگی شهری بمانید و با چند ساعت اتلاف وقت خودتان را برای ویزیت بیماران  به مطب و یا بیمارستان ها برسانید.

شما با ملحق شدن به خانوداه پزشکان ازپزشک کافیست اپلیکیشن دکتر ازپزشک را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید و با وارد کردن مشخصات و ارائه کد نظام پزشکی و البته بعد از بررسی و تایید ، به ویزیت آنلاین بیماران بپردازید و در خانه کسب درآمد کنید. چنانچه مطب هم داشته باشید می توانید روزهایی که می توانید به صورت آنلاین بیماران را ویزیت کنید را در اپلیکیشن ازپزشک مشخص کنید و در آن زمان ها به ویزیت آنلاین بیماران بپردازید .

ویزیت آنلاین به عنوان یک ابزار کاربردی و فوق العاده کمکی جهت مشاورانی که نیاز به معاینه فیزیکی ندارند مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که در این نوع ویزیت نیازی به آزمایش، تصویر رادیولوژیک و یا هر مدرک پزشکی از سمت بیمار ندارید و تنها به مکالمه تصویری و یا حتی صوتی می توانید ویزیت آنلاین داشته باشید و برای بیماران نسخه تجویز کنید.

پیشنهاد ویژه ازپزشک: ویزیت پزشک متخصص قلب

شما با عضویت در سامانه آنلاین ازپزشک می توانید در دید میلیون‌ ها کاربر قرار بگیرید، در خانه بمانید و کسب درآمد کنید. شما با عضویت در پلتفرم سلامت “ازپزشک” امکان دریافت ویزیت بیشتر به صورت آنلاین و تصویری را خواهید داشت . کافیست برای افزایش در آمد و داشتن آرامش بیشتر ، همین الان به جمع پزشکان اپلیکیشن ازپزشک بپیوندید و به صورت آنلاین بیماران را ویزیت کنید.

مزیت عضویت پزشکان در اپلیکیشن دکتر ازپزشک

  • تحول درآمد بدون نیاز به مطب و بیمارستان
  • ساماندهی پرونده‌های پزشکی
  • کسب درآمد بیشتر با فناوری پیشرفته
  • تحلیل و تشخیص در شرایط اپیدمی
  • انتقال تجربیات پزشکی
  • تجویز نسخه به صورت آنلاین

 

پزشکان به راحتی می توانند با استفاده از اپلیکیشن ازپزشک بیماران را ویزیت کنند و برای آنها نسخه آنلاین صادر کنند . در صورت نیاز به نسخه های قدیمی بیماران هم می توانند از آنها بخواهند که نسخه ها را در قسمت پروفایل برای شما آپلود کنند تا بتوانید بدون نیاز به مراجعه حضوری ، نسخه ها را آنلاین مشاهده کنید و بهترین نوع درمان را به آنها پیشنهاد دهید .

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.