تاریخ انتشار : یکشنبه 26 تیر 1401 - 13:26
کد خبر : 474271

آموزشی به شیرینی عسل| آموزش ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل اس ام اس کندو

آموزشی به شیرینی عسل| آموزش ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل اس ام اس کندو

وقتی صحبت از استراتژی بازاریابی پیامکی می‌شود، مهم‌ترین مزیت آن، یعنی مقرون به صرفه بودن، بیش از مزیت دیگری خودنمایی می‌کند. همچنین برای ارسال و دریافت پیام‌های انبوه نیازی به استخدام افراد متخصص وجود ندارد.

وقتی صحبت از استراتژی بازاریابی پیامکی می‌شود، مهم‌ترین مزیت آن، یعنی مقرون به صرفه بودن، بیش از مزیت دیگری خودنمایی می‌کند. همچنین برای ارسال و دریافت پیام‌های انبوه نیازی به استخدام افراد متخصص وجود ندارد. صاحبین مشاغل و کسب‌وکارها با توجه به پشتیبانی شرکت‌های ارائه دهنده‌ی پنل اس ام اس می‌توانند به راحتی آن‌را راه‌اندازی کرده و از آن استفاده کنند.

همیشه وقتی صحبت از تکنولوژی و فناوری روز می‌شود، کسب‌وکاهای کوچک از آن می‌ترسند و کسب‌وکارهای بزرگ به هزینه‌های بسیار بالای آن فکر می‌کنند. در بازاریابی پیامکی که یکی از روش‌های نوین بازاریابی تبلیغاتی است، هم برای کسب‌وکارهای کوچک و هم برای مشاغل بزرگ بسیار مقرون به صرفه است و هم بازگشت نرخ سرمایه‌ی مطلوبی را به همراه دارد. برای راه‌اندازی چنین بازاریابی، کافی‌ست کمی در مورد خدماتی سازی خطوط ، پنل اس ام اس و تعرفه‌های آن اطلاعاتی به دست آورید تا بهترین نوع خدمات را برای کسب‌وکار خود انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

خدماتی سازی خطوط

راه‌کاری جدید در حوزه ارسال پیامک های انبوه است. بعد از داغ شدن بازاریابی پیامکی، برخی از مشترکین تصمیم گرفتند دریافت چنین خدماتی را متوقف کنند. برای چنین کاری با مراجعه به دفاتر مربوط به اپراتور تلفن همراه خود، دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کردند. با مسدود کردن پیامک‌ها دیگر امکان دریافت اعلان‌ها، هشدارها و اطلاع‌رسانی‌های مهم نیز برای آنان مسدود شد. در چنین شرایطی با خدماتی سازی خطوط، کسب‌وکارها و مشاغل می‌توانند برای ارسال پیامک‌های مهم از آن استفاده کنند. تا خطوطی با پیش شماره‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ یا ۰۲۱ به کسب‌وکار شما تعلق گیرد. برای انجام چنین کاری باید به وب سرویس احراز هویت پیامکی مراجعه کرده و مدارک لازم شرکت و کسب‌وکار خود را به شرکت‌های ارائه دهنده خطوط اختصاصی اراده کنید. هر چه مدارک تکمیل‌تر باشد، مدت زمان احراز هویت شما زودتر اتفاق می‌افتد.

پنل اس ام اس

در واقع پنل اس ام اس، نرم‌افزاری در فضای اینترنت است که به صاحبین مشاغل و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ این امکان را می‌دهد تا مشتریان خود را مدیریت و برای آنان پیامک انبوه ارسال کنند. در نظر داشته باشید که با داشتن یک پایگاه داده به روز شده و کامل، صاحبین مشاغل به مخاطبان هدف خود نزدیک‌تر شده و بازگشت سرمایه بیشتری را خواهد داشت. همچنین این پنل‌ها قابلیت شخصی سازی را دارد یعنی منوها بر اساس سفارش مشتریان تنظیم می‌شوند همچنین استفاده از پنل اس ام اس از طریق گوشی تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ امکان پذیر است. تنها با کمی جست‌وجو می‌توانید بهترین سامانه پیامکی را که مرتبط با کسب‌وکار شماست را انتخاب و خریداری کنید.

تعرفه‌های اس ام اس

شرکت‌های ارائه دهنده پنل اس ام اس، تعرفه‌ها قراردادهای متفاوتی دارند که با توجه به بودجه و میزان ارسال پیامک‌های انبوه در کسب‌وکار خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. یکی از مهمترین تفاوت‌هایی که شرکت‌های ارائه دهنده با یکدیگر دارند، دلیور بیس و سند بیس بودن آن‌هاست. همان‌طور که از نامشان مشخص است، تعرفه‌های سند بیس، تنها بر اساس تعداد ارسال پیام‌ها از حساب کاربری شما مبلغ را کسر می‌کنند؛ اما تعرفه‌های دلیور بیس، با توجه به تعداد اس ام اس های ارسالی که به به دست مخاطبان رسیده است، مبلغ را از شما کسر و آن دسته از پیام‌هایی که به هر دلیلی ارسال نشده‌اند، مجدد به پنل شما واریز می‌گردند.

آموزشی به شیرینی عسل با پنل ارسال اس ام اس کندو

درست است که وظیفه اصلی پنل اس ام اس  ارسال و دریافت پیامک انبوه است، اما باید در نظر داشته باشید که کار کردن با کدام پنل برای شما راحت‌تر است. سه جزء اصلی در هنگام کار با پنل وجود دارد، اول متن نوشته شده و سپس انتخاب خطی که می‌خواهید از آن استفاده کنید تا پیامک‌های شما ارسال شود و در آخر شماره‌ های انتخاب شده. برای ارسال پیامک تست هم تنها در نظر گرفتن این سه جزء حایز اهمیت است؛ اما در ادامه به آموزش قدم به قدم ارسال اس ام اس انبوه از طریق پنل کندو خواهیم پرداخت:

جهت ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس، می‌توانید به پایگاه‌های داده پنل مراجعه کنید، که در این روش مجموعه شماره‌های مشترکین، بر اساس جنسیت، سن، شغل، منطقه، کدپستی، نقشه و … دسته‌بندی شده‌اند. همچنین می‌توانید به پایگاه داده مربوط به کسب و کار خودتان، یعنی مشتریانی که شماره خود را در اختیار شما قرار داده‌اند، اس ام اس ارسال کنید.

ارسال اس ام اس از طریق پایگاه داده پنل

برای ارسال اس ام اس انبوه به شماره‌های پایگاه داده پنل، تنها کافی‌ست از منو بالای پنل یکی از روش‌های دسترسی به شماره‌های تلفن را انتخاب کنید، این گروه بندی شامل گروه‌بندی‌های منطقه، جنسیت، سن، شغل و … می‌شود.

در این روش همچنین می‌توانید از سیستم ارسال پیام BTS نیز استفاده کنید. در این روش که به روش دکل مخابراتی معروف است، می‌توانید برای مشترکینی که در منطقه‌ی مورد نظر شما حضور دارند، اس ام اس انبوه ارسال کنید.

ارسال اس ام اس از طریق شماره تلفن‌های مخاطبین

در ارسال از طریق شماره تلفن‌های مخاطبین تنها لازم است وارد دفترچه تلفن مخصوص پنل شده و برای مشترکین خود اس ام اس ارسال کنید. شماره مخاطبین را می‌توانید از لیست دفتر تلفن انتخاب کرده یا به صورت فایل TXT یا فایل اکسل ابتدا بارگزاری کرده و سپس از آن استفاده کنید. در این روش می‌توانید نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد مشتریان خود را ثبت کرده برای‌شان پیامک تبریک روز تولد هم ارسال کنید.

گزارش‌گیری از پنل اس ام اس

یکی از بزرگ‌ترین مزایای پنل ارسال اس ام اس انبوه، امکان گزارش‌گیری است. از این طریق شما می‌توانید اطلاعات ارزشمندی را به دست آورید. این اطلاعات شامل، میزان نرخ بازگشت، اس ام اس های ارسال شده و دلیور شده، بازدهی منطقه‌ای و… باشد. جهت دریافت گزارش گیری، ابتد وارد منویی شوید که آخرین ارسال را انجام داده‌اید( هدفمند، منطقه‌ای و…) با انتخاب آن در پایین صفحه پنل، رکوردی را می‌بینید که اطلاعات مختصری از آخرین ارسال شما را در اختیارتان خواهد گذاشت، با انتخاب دکمه «دانلود گزارش» می‌توانید اطلاعات کاملی از آخرین ارسال خود را دریافت و از آن استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این گزارش‌های اطلاعات بسیار ارزشمندی هستند که در مراحل بعدی ارسال بسیار به شما کمک خواهند کرد. .

یک کندو پر از امکانات در اختیار شما

درست است که بازاریابی پیامکی، که عمر خیلی طولانی ندارد اما به یکی از محبوب‌ترین استراتژی‌های محبوب تبدیل شده است که هم نظر مشترکین تلفن همراه و هم بازاریابان مشاغل کوچک و نوپا و کسب‌وکارهای بزرگ و معروف را به خود جلب کرده است. پس هراسی از استفاده کردن این روش نداشته باشید و سعی کنید در استراتژی بازاریابی خود با استفاده از نکنولوژی و فناوری جدید به صورت  ارسال حرفه ای پیامک  در بین رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشید. سایت کندو یکی از ارائه دهندگان سرویس ارسال پیام کوتاه است که با مراجعه به آن می‌توانید اطلاعات درستی در خصوص بازاریابی پیامکی به دست آورید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.