تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 - 0:21
کد خبر : 519880

تجربه اقامت نزدیک حرم امام رضا در هتل الماس ۱ مشهد

تجربه اقامت نزدیک حرم امام رضا در هتل الماس ۱ مشهد

هتل الماس یک مشهد، هتلی چهار ستاره در نزدیکی بارگاه نورانی امام رضا (ع) است که از سال ۱۳۹۲ در زمینه ارائه خدمات اقامتی به مسافران فعالیت می کند.

هتل الماس یک مشهد، هتلی چهار ستاره در نزدیکی بارگاه نورانی امام رضا (ع) است که از سال ۱۳۹۲ در زمینه ارائه خدمات اقامتی به مسافران فعالیت می کند. این هتل در خیابان امام رضا قرار گرفته و تنها چند دقیقه پیاده با حرم فاصله دارد. انواع اتاق و سوئیت در هتل الماس مشهد وجود دارد که سلیقه های مختلف را تحت پوشش قرار می دهند. خدمات رفاهی، امکانات عالی و دسترسی خوب هتل باعث جلب توجه بسیاری از افراد شده است. ما در این جا به بررسی کامل این هتل می پردازیم تا اطلاعات لازم را به شما ارائه دهیم.

معرفی هتل چهار ستاره الماس ۱ مشهد

هتل الماس یک مشهد از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرده و در سال ۱۳۹۴ برای بهبود خدمات خود، مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار گرفته که مزیت بزرگی برای زائران محسوب می شود. برای رفتن به بارگاه امام هشتم از این هتل، تنها به ۴ دقیقه پیاده روی نیاز دارید. آدرس دقیق هتل الماس، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶ می باشد. این هتل باشکوه دسترسی خوبی به بازارهای مشهد نیز دارد و کار شما را برای خرید سوغاتی های مختلف مانند نخود، کشمش، زعفران و… راحت می کند. اگر به دنبال یک هتل خوب برای اقامت در مشهد هستید، می توانید این هتل و سایر هتل های این شهر را از طریق مرجع ملی رزرو اقامتگاه سفربازی بررسی و رزرو نمایید.

خدمات رفاهی و امکانات مناسبی در هتل الماس ۱ در نظر گرفته شده اند تا اقامتی به یاد ماندنی برای مسافران بسازند. از جمله این امکانات می توان به سالن کنفرانس، رستوران، کافی شاپ، بازارچه اختصاصی، اینترنت پرسرعت بی سیم، بوفه صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، لابی مجلل و… اشاره کرد. بازارچه اختصاصی هتل الماس ۱ دارای مغازه ها و غرفه های متنوعی است که انواع محصولات و کالاها را به فروش می رسانند. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، سر زدن به بازارچه آن را در برنامه های خود قرار دهید.

سوئیت ها و اتاق های هتل الماس ۱ مشهد

واحدهای اقامتی متنوع هتل الماس یک مشهد، دست شما را برای انتخاب باز می گذارند. ساعت ورود به این واحدها ۱۴:۰۰ و ساعت خروج از آن ها ۱۲:۰۰ ظهر در نظر گرفته شده است. در مجموع، ۱۶۳ اتاق و سوئیت در هتل الماس مشهد قرار گرفته اند که شامل ۱ سوئیت پرزیدنت، ۲ سوئیت ماه عسل، ۳ سوئیت رویال، ۹ سوئیت یک خوابه، ۲۰ اتاق کانکت و ۱۲۸ اتاق دو تخته و سه تخته می شوند.

از جمله امکانات عمومی این واحدها می توان به تلویزیون، یخچال، مینی بار، سرویس بهداشتی، حمام، سیستم تهویه هوای مطبوع، وسایل سرمایشی و گرمایشی، تلفن، صندوق امانات، میز، تخت خواب، صندلی و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که این هتل پیشنهادهای ویژه ای نیز برای مناسبت های مختلف مثل تولد، سالگرد ازدواج و… ارائه می دهد که باعث جلب توجه مسافران می گردد. اقامت در واحدهای هتل الماس ۱ مشهد، آرامش را برای شما و همراهانتان به ارمغان می آورد و باعث شیرین شدن سفرتان می شود.

صرف غذاهای باکیفیت در سالن های پذیرایی هتل الماس ۱

تهیه وعده های غذایی در سفر، از چالش های همیشگی مسافران است. معمولا افراد از رستوران های خوب شهر بی اطلاع هستند و ممکن است با تهیه غذاهای نامرغوب، دچار مسمومیت غذایی شوند. ما این نوید را به شما می دهیم که می توانید در طول سفرتان به مشهد، از مجموعه غذایی باکیفیت هتل الماس ۱ استفاده کنید و لذت ببرید. این مجموعه شامل رستوران الماس، رستوران چشم انداز، کافی شاپ الیزه و کافی شاپ الماس می شود. انواع و اقسام غذاهای خوش طعم ایرانی و فرنگی به همراه نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه در این مجموعه تهیه می شوند. با هر سلیقه غذایی، از چشیدن طعم غذاهای این رستوران ها لذت خواهید برد. لحظاتی را در کنار خانواده، دوستان و آشنایان به صرف غذا در این مجموعه اختصاص دهید.

رستوران الماس به ارائه انواع غذا، پیش غذا، دسر، سالاد، سوپ، نوشیدنی و… به صورت بوفه می پردازد. محیط آرام رستوران در کنار غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی، باعث رقم زدن اوقاتی خوش برای شما در کنار همراهانتان می گردد. بوفه صبحانه هتل الماس مشهد نیز در همین رستوران برپا می شود و کمک می کند روزتان را بانشاط و پرانرژی آغاز کنید. رستوران چشم انداز یکی دیگر از بخش های مجموعه غذایی هتل الماس ۱ است که لذت صرف غذا در ضیافت های شما را برایتان دو چندان می کند.
کافی شاپ الیزه هتل الماس ۱ مشهد در انتهای لابی قرار گرفته و مکانی دنج و صمیمی برای به دست آوردن آرامش در کنار چشیدن طعم دسرها و نوشیدنی های خوش طعم برایتان فراهم می کند. همچنین انواع گل آرایی، شمع آرایی و تزئینات دیگر در این کافه انجام می شود که شما را در جشن های کوچکتان همراهی کند. به عنوان آخرین بخش از مجموعه غذایی هتل الماس، به معرفی کافه الماس می پردازیم. این کافه در طبقه پنجم هتل واقع شده و محیطی باز به همراه آلاچیق، میز و صندلی دارد. در طول اقامت خود به رستوران ها و کافی شاپ های گفته شده سر بزنید و آیتم های متنوع منوی آن ها را امتحان کنید.

برگزاری کنفرانس و همایش در سالن چشم انداز هتل الماس ۱

سالن چشم انداز در طبقه هشتم هتل الماس مشهد واقع شده و چشم اندازی از حرم مطهر امام هشتم به شما هدیه می دهد. برگزاری انواع جلسات، همایش، کنفرانس، نشست، کارگاه و… در این سالن مجهز امکان پذیر می باشد. تجهیزات صوتی و تصویری، نورپردازی، محیط زیبا و… از جمله امکانات سالن چشم انداز به شمار می آیند. این سالن دارای نمای شیشه ای است که شکوه خاصی ایجاد کرده و گنبد بارگاه امام رضا (ع) از پشت آن مشخص است.

اقامت در مشهد مقدس

حتما می دانید که اولین گام برای سفر به مشهد، رزرو مکانی برای اقامت می باشد. زیاد بودن تقاضای مسافران باعث شده گزینه های اقامتی زیادی در این شهر وجود داشته باشند و خدمات رفاهی مختلفی به زائران و گردشگران ارائه دهند. عده زیادی اقامت در هتل های پنج ستاره، چهار ستاره و سه ستاره مشهد را به سایر گزینه ها ترجیح می دهند. افرادی هم هستند که دوست دارند اجاره خانه ویلایی در مشهد را برای اقامت انتخاب کنند و فضای مستقلی در اختیار داشته باشند. به طور کلی، با هر سلیقه، نیاز و بودجه ای می توانید واحد اقامتی دلخواهتان در این شهر را پیدا کنید و بهترین تجربه سفر را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

اگر قصد رزرو هتل های مشهد را دارید، بهتر است قبل از هر چیزی به بررسی و مقایسه دقیق گزینه های پیش رو بپردازید. این هتل ها دارای خدمات رفاهی، امکانات، موقعیت مکانی و بازه قیمتی متفاوتی هستند و هرکدام مورد پسند عده ای قرار می گیرند. اطلاعات کامل هر هتل شامل نظرات و امتیاز کاربران، امکانات، قیمت، قوانین و مقررات، ظرفیت، لیست اتاق ها، ساعت ورود و خروج، موقعیت مکانی روی نقشه، دسترسی، آدرس و… را مشاهده کنید تا هیچ نکته ای از قلم نیفتد و بهترین تصمیم گیری را داشته باشید. برای رزرو هتل مشهد با بهترین قیمت، فرصت را از دست ندهید و همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.safarbazi.com/s/city-mashhad/category-hotel

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.