۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر از موزههای استان مرکزی بازدید کردند
«رضا مظاهری» روز یکشنبه به مناسبت هفته گردشگری (پنجم تا یازدهم مهرماه) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سال گذشته ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر از موزههای استان مرکزی بازدید کردند. وی اظهار داشت: هشت عدد شی فرهنگی و تاریخی امسال توسط مردم علاقمند به اشیای قدیمی به موزه های استان اهدا













