بهدور از هر گونه سهمخواهی به کمک دولت سیزدهم بشتابیم
شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: باید به دور از هر گونه سهمخواهی تمام تلاش خود را برای کمک به دولت سیزدهم به کارگیریم و نسبت به جبران اشتباهاتی که در گذشته صورت گرفته اقدام کنیم. وی افزود: در دولت سیزدهم باید













