آغاز به کار «پایگاه تابستانی من» در شاد از امروز/ثبتنام بیش از یک میلیون دانشآموز
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از آغاز به کار پایگاههای تابستانی از امروز خبر داد و گفت: امروز در صفحه اول شبکه شاد، “پایگاه تابستانی من” افتتاح شد. تا کنون فقط در سامانه همگام بیش از یک میلیون دانش آموز ثبت نام کردهاند.












