ارسال پیامک پلیس به ۲۷۰۰ راننده پر سرعت/«قرارگاه کنترل سرعت» فعال است
به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سرهنگ ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور پایتخت در برنامه تلویزیونی «شهر امن» از ادامه فعالیت قرارگاه کنترل سرعت در شهر تهران خبر داد و اظهار داشت:برای ۲۷۳۵ راننده پرسرعت در سه ماهه سال جاری پیامک ارسال شده است. جانشین پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان ضرورت کار قرارگاه













