داستان بیپایان رهاسازی زبالههای عفونی در ملایر
ایسنا/همدان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر گفت: متأسفانه ۱۰ درصد مطبها و کلینیکهای خصوصی در سطح شهر ملایر هنوز با شرکت جمعآوری زبالههای عفونی قرارداد نبستند و برخی از این مراکز، پس از پایان ساعت کاری خود، کیسههای زرد رنگ که حاوی زبالههای عفونی هستند را در کیسههای مشکی قرار داده و در سطل زباله میاندازند.













