واحد زیست فناوری مجتمع هستهای خنداب (اراک) آغاز به کار کرد
واحد زیست فناوری مجتمع هستهای خنداب (اراک) صبح روز شنبه با حضور دکتر علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، حجتالاسلام محمد صفاهانی، امام جمعه خنداب و تعدادی از مسئولین این شهر، جمعی از معاونین سازمان انرژی اتمی ایران و مدیران ارشد صنعت هستهای افتتاح و آغاز به کار کرد.













