فارس من| دولت سیزدهم بدنبال جبران عقب ماندگی دولت سابق در حوزه فضایی است
عباس گلرو رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات بسیار خوب دولت سیزدهم با نیروهای مسلح برای پرتاب ماهواره و برنامهریزی برای تسخیر مدارهای جدید اظهار داشت: عصر تکنولوژی امروز و یکی از موضوعاتی که کشورهای مختلف جهان با یکدیگر به رقابت میپردازند













