ویدئو / مصائب دخانیات در ایران

ویدئو / مصائب دخانیات در ایران

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، برنامه‌های این وزارتخانه برای کاهش مصرف دخانیات در کشور را تشریح کرد و همچنین درباره مشکلات و موانع اجرای قوانین کنترل دخانیات توضیحاتی ارائه کرد. بهزاد ولی‌زاده به شعار سازمان جهانی بهداشت یعنی «تعهد برای ترک دخانیات» اشاره می‌کند و می‌گوید عمده برنامه این ستاد برای کنترل دخانیات در ایران و اجرای کنوانسیون کنترل دخانیات و قانون جامع مبارزه ملی با دخانیات، بر شش محور اصلی کاهش تقاضا و سه محور کاهش عرضه استوار است.

گردهمایی « سهم کودکان کابوس نیست»

گردهمایی « سهم کودکان کابوس نیست»

گردهمایی بزرگ « سهم کودکان کابوس نیست» به نشان دوستی با بچه‌های فلسطین و همه کودکان مظلوم دنیا دوشنبه ۳ خردادماه، با حضور کودکان و خانواده هایشان در میدان فلسطین تهران برگزار شد.

افتتاح روزانه ۲۸ کلاس درس در کشور/ نامزدهای ریاست جمهوری درباره مدرسه سخن بگویند

افتتاح روزانه ۲۸ کلاس درس در کشور/ نامزدهای ریاست جمهوری درباره مدرسه سخن بگویند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه “ما در مدرسه‌سازی گام‌های بلندی برداشتیم”، گفت: طی سالهای ۹۲ تا ۱۴۰۰ هر روز ۲۸ کلاس درس به بهره برداری رسیده و اعتبارات نوسازی ۱۰ برابر و سهمش در مجموعه اعتبارات عمرانی کشور نزدیک به چهار برابر شده است.

ساخت شهر سالم نیازمند کار جمعی است

ساخت شهر سالم نیازمند کار جمعی است

ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول ابتکارات و برنامه های بهداشتی دفتر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت گفت: ساخت شهر سالم نیازمند کار جمعی است و تنها مختص یک فرد و نهاد نیست.

با دیدن امکانات شهر جدید سهند، به ایرانی بودنم و وجود آذربایجان افتخار کردم

با دیدن امکانات شهر جدید سهند، به ایرانی بودنم و وجود آذربایجان افتخار کردم

ایسنا/آذربایجان شرقی مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی گفت: در طول سه سال گذشته و به واسطه‌ی سفرهای متعددی که به شهر جدید سهند داشتم و امکانات و اقدامات انجام شده در برنامه‌ی شهر سالم را دیدم، از صمیم قلب به ایرانی بودنم و وجود آذربایجان و شهر سهند افتخار می‌کنم.

وزیر بهداشت: خوزستان بر گردن مردم ایران و تمام نسل‌های آینده این مملکت حق بزرگی دارد

وزیر بهداشت: خوزستان بر گردن مردم ایران و تمام نسل‌های آینده این مملکت حق بزرگی دارد

وزیر بهداشت گفت: تبدیل دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی آبادان را به عنوان یک ارتقای مرحله‌ای تبریک می‌گویم و این ارتقا، حق این منطقه بود. وقتی بحث تبدیل دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی مطرح شد، همکاران ما موضوعاتی مانند نصاب جمعیتی و برخی موضوعات دیگر را مطرح کردند که گفتم جمعیت آبادان و خرمشهر، این نیست که می‌بینید بلکه خوزستان باب الجنه و آبادان و خرمشهر، باب الشهدا است و باید برای این منطقه با مناطق دیگر، تفاوت قائل شد.