سخنگوی منتخبین شورای ششم به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شد
به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی اقراریان، سخنگوی منتخبین شورای ششم تهران به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد. اقراریان از هفته گذشته همزمان با تست مثبت کرونا در قرنطینه خانگی بود. سخنگوی منتخبین شورای ششم تهران، ۴۲ ساله و دانشجوی دکتری سیاست گذاری عمومی است. در سوابق اقراریان، معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه













