رئیسجمهور ازبکستان در دیدار با رئیسی: از هر نوع همکاری با ایران استقبال میکنیم
به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیسجمهور در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی اکو در دیدار «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان، ظرفیتهای کشورهای منطقه برای تعمیق روابط را فرصتی مناسب برای این کشورها دانست و تاکید کرد: در شرایط کنونی جهان، همکاری کشورهای منطقه بسیاری از تهدیدها را به فرصت













