مراقب باشیم در واردات خودرو هم «سلطان» ایجاد نکنیم
سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به بحث واردات خودرو به کشور گفت: نباید در این بخش به گونهای عمل کنیم که واردات خودرو هم دست شرکتهای خودروسازی بیفتد. وی افزود: باید مراقب باشیم همان طور که در بحث شکر و سکه











