مجلس از طریق دیپلماسی پارلمانی موضوع ریزگردها را پیگیری میکند
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «در زمینه مدیریت کانونهای خارجی ریزگردها موضوع باید از طریق دیپلماسی پیگیری شود که این مساله از طریق تعامل اتفاق میافتد»، تاکید کرد: در این راستا مجلس از طریق دیپلماسی پارلمانی موضوع ریزگردها را پیگیری میکند و از دولت نیز میخواهیم موضوع را از طریق روابط بین دولتها پیگیری نماید.













