نماینده کلیمیان در مجلس: قطعنامه آژانس هیچ خاصیت حقوقی و فنی ندارد
همایون سامهیح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به قطعنامه ضدایرانی شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی گفت: این قطعنامه فاقد وجاهت حقوقی و فنی و قطعنامهای کاملا سیاسی است. وی افزود: آمریکا و اروپا از توسعه قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران به وحشت













