انتقاد ۲۰۲ نماینده مجلس از رویکرد وزارت بهداشت در قبال افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی
به گزارش خبرگزاری فارس، ۲۰۲ نفر از نمایندگان مجلس در نامهای خطاب به رئیس جمهور درمورد افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی، اعلامکردند: مسئولان وزارت بهداشت که باید تمام تلاش خود را برای اصلاح وضعیت به کارگیرند با نهادهای صنفی دندانپزشکی همصدا شدهاند و بدون ارائه برنامه ای با مخالفت مصوبه افزایش ظرفیت دندانپزشکی می پردازند. متن نامه













