راه اندازی باغ راه حضرت فاطمه (س) طی ماه آینده در پایتخت
داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره سرانجام راه اندازی باغ راه حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: بعد از اینکه مسیر تردد قطار تهران به تبریز به زیرزمین انتقال پیدا کرد و بخش بزرگی از مشکلات ساکنان همجوار خط راه آهن برطرف شد، تصمیم گرفته شد تا بازآفرینی در













