ناامنی افغانستان نتیجه حضور کشورهای استعمارگر است/هیچ دغدغهای در خصوص امنیت مرزهایمان نداریم
ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شرایط به وجود آمده در کشور افغانستان گفت: کشورهای استعمارگر به رهبری آمریکا با حضور نامشروع خود در منطقه این چنین وضعیت اسفناکی را به مردم این کشور تحمیل کردهاند.













