درخواست رئیس سازمان نظام پرستاری از رئیس جمهور؛ به حقوق پرستاران در تعطیلات توجه کنید
به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد میرزابیگی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری اعمال ضریب افزایش حقوق پرستاران کرونا را خواستار شد. رئیس کل سازمان نظام پرستاری در نامهای خطاب به حسن روحانی، رئیس جمهوری، اعمال حقوق قانونی پرستاران را مبنی بر افزایش ضرایب حقوق و پرداخت کامل اضافه کاری آنان با توجه به نبود












