وضعیت کرونا در تهران بحرانی است/ ۲۵ درصد مراجعهکنندگان نیاز به بستری دارند
به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران در برنامه تهران ما سلامت رادیو تهران گفت: شدت ابتلا در تهران بسیار بالا است و در شانزده ماه گذشته چنین تجربهای نداشته ایم. ادامه روند نگران کننده است، چون ارزیابی دقیقی نداریم که این افزایش تا کجا ادامه خواهد













