نیمکتهای مجازی نمیتوانند دانش آموزان را به رشد حقیقی برسانند
رئیس سابق انجمن اولیا و مربیان با اشاره به این که باید مدرسه را به عنوان اولویت اول برای آموزش مهارت های رفتاری و اجتماعی بچهها در نظر بگیریم و بر ضرورت بازگشایی حضوری مدارس تاکیدکرد و گفت: نیمکت های مجازی قادر به رساندن دانش آموزان به رشد حقیقی نیستند.













